Geplaatst: 10 februari 201411 j Hoi allemaal, ik ben stiekem niet nieuw Ik lees hier al een tijdje mee....en heb al veel dingen van jullie geleerd!!Dus ik dacht, het wordt nu wel tijd om mezelf eens voor te stellen Ik ben dus Inge een vrouw van 33 uit Belgie met een dochter en een vriend........en een moestuin!Nouja...moestuin...een tuin met hier en daar plekjes om lekker zelf te kweken.En wij vinden het heerlijk om erin bezig te zijn en ervan te eten natuurlijk.Verder hebben we hier ook nog een stelletje kippen rondlopen...het gaat de kant op die we willen met ons Ik zal ook eens gaan uitzoeken hoe ik foto's moet plaatsen hier, want ik geniet ervan om die van jullie te bekijken,wel zo eerlijk dus. Groetjes Inge
Geplaatst: 10 februari 201411 j Welkom, dat komt met die foto's wel net zo goed als met de rest geloof ik.
Geplaatst: 10 februari 201411 j Welkom ! En er is een topic hoe je hier foto's kunt plaatsen ( erg gemakkelijk hoor ) zie het topic : forumvragen ergens onderaan de openingspagina met alle topic-groepen
Geplaatst: 10 februari 201411 j Stiekem welkom dan Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 11 februari 201411 j Auteur Dank je allemaal! Ik probeer ook maar gelijk een foto te plaatsen....Foto's zijn van ons vorige zomer probeersel om een klein kasje te bouwen.(Deze zomer komt als het goed is ons grotere zelfbouwserreproject) yesssss gelukt!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.