Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

maboc

maboc

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Martijn ik lees al een tijdje niet ingelogd mee. Om af en toe toch ook eens een dankje wel tot het forum te kunnen richten leek het wel zo netjes of een account aan te maken

We hebben een huis met een mooie achteruin van zo'n 14 bij 9 meter. Hoewel ik "gewoon" tuinieren al erg leuk vind, vind ik het daadwerkelijk produceren van 't een of ander nog vreselijk veel leuker. Ieder jaar probeer ik met de kinders (3 stuks) wel iets. Maar ik wil 't graag iets gesructureerder gaan aanpakken. Een beetje hulp vanuit een forum is dan wel erg handig.

Mijn manco is vooral dat ik lui ben Dus onkruid ben ik altijd te laat bij

Daarnaas merk ik de laatste jaren steeds sterker dat ik geen chemisch middelen wil gebruiken (ahum ik gebruik nog wel eens wat stekpoeder). Dus vooral geinteresseerd in natuurlijk/biologisch/ecologisch (als het beestje maar een naam heeft he) tuinieren.

Kortom....ik zal vooral veel lezen, en niet al te veel bijdrage aan de kennis.....komt nog wel hoop ik.

Is er nog meer dat ik zou moeten vertellen.

Nouja....uh...ik ben werkzaam in de ICT.

Als jullie nog meer willen weten dan zou ik zeggen "vraag maar raak".

Groet,

Martijn

Welkom en

Daarnaas merk ik de laatste jaren steeds sterker dat ik geen chemisch middelen wil gebruiken (ahum ik gebruik nog wel eens wat stekpoeder).
daar heb ik een oplossing voor ; bemesten-met-de-wilg-t12503.html

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Dank allen voor de vriendelijke woorden,

Welkom en
Daarnaas merk ik de laatste jaren steeds sterker dat ik geen chemisch middelen wil gebruiken (ahum ik gebruik nog wel eens wat stekpoeder).
daar heb ik een oplossing voor ; bemesten-met-de-wilg-t12503.html

Leuk...ga ik door lezen.

welkom

en veel plezier met moestuinen...en wat betreft lui, je hebt toch 3 hulpjes

Ik vrees dat mijn 3 hulpjes iets minder geinteresseerd zijn dan ik zelf :

1 - Zoonlief is 8. Hij doet alleen maar klusjes in de tuin voor geld.

2 - Dochterlief is 4. Zij vindt 't leuk zolang ze maar niet vies wordt. (Prinsessen zijn namelijk niet vies)

3 - Dochterlief is 9 maanden. ....need I say more

Welkom

mijn dochter van 8 doet ook klusjes voor geld

maar wel een goedkoop hulpje voor 0,05 cent plukt zij de bonen of aardbeien

Maar vooral aardbeien plukken vind ze leuk en heb dan een dochter met een rode toet en weinig aardbeien

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook