Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Allemaal,

Ik lees al een tijdje met veel plezier de tuinavonturen op dit forum,

dus hoog tijd om me eens voor te stellen!

Ik ben Amber, 33, en sinds vorig jaar heb ik een volkstuintje in Utrecht. Eindelijk...

De tuin die ik over nam was nogal verwilderd. Een wilde plantentuin die woest geworden was. Daar hou ik wel van, maar het was niet zo moestuinvriendelijk!

Het heeft heel wat uren modderwroeten gekost, maar nu is hij er, een echte moestuin...

Tot ziens op het forum!

2013-08-22-1721271392846540.37

2013-08-22-1722061392846606.41

2013-08-22-1774631392846723.37

aangepast door Gast
Geplaatst:

Welkom en ziet er gezellig uit. En in bezit van een kas. Dat gaat een mooie oogst worden.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

welkom en wat een mooie tuin heb je, kompliment

Een genot om naar te kijken, heel veel plezier enne , foto´s blijven altijd leuk

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

• 2 weeks later...
Geplaatst:
Wat een ontzettend romantische moestuin!

Ik ben het volledig met mijn naamgenote eens.

Wat een romantische uitstraling heeft jouw tuin!

Erg gaaf, maar dat zijn dan ook wel wat vierkante meters meer dan mijn kleine tuintje

Mooie kas, ik heb er sinds kort ook eentje, wat ga je er in zetten dit jaar?

Groentjes Ilona

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!

De foto's zijn wel genomen op het meest idyllische moment hoor, meestal ziet het er niet zo uit, moet ik bekennen..

Een kasje is inderdaad echt heel fijn. Ik gebruik het ook als schuilhuisje. Met tomaten

Groetjes Amber

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...