Niika Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Hoihoi, ik ben Niika, 25 jaar en nieuw hier.Vorig jzar heb ik ontdekt hoe leuk een 'moestuintje' kan zijn maar was ik erg laat met alles. Dit jaar dus maar op tijd beginnen. Overigens bestaat mijn moestuin vooral uit potten en een heel klein stukje grond. Heb al wat dingen voorgezaait en heb er zin in! Quote
Jane Doe Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Welkom, in potten kan ook het een en ander geteeld worden. Quote
beertjerinke Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Stan Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Niika Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 tja, er is nog niet veel om op de foto te zetten... tenzij je graag lege potten ziet.. Quote
Jane Doe Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 tja, er is nog niet veel om op de foto te zetten... tenzij je graag lege potten ziet.. Zouden zo maar hele mooie speciale legen potten kunnen zijn. Quote
Niika Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Geplaatst: 2 maart 2014 tja, er is nog niet veel om op de foto te zetten... tenzij je graag lege potten ziet.. Zouden zo maar hele mooie speciale legen potten kunnen zijn. haha nee gewoon lege potten Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2014 Geplaatst: 16 maart 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.