Geplaatst: 6 maart 201412 j Moderatoren moeten een pb sturen om zich te verantwoorden ? Ja zeg ..... moet niet gekker worden. Die mensen hebben wel wat beters te doen dan elke knabbel en babbel of scheet met zijden handschoenen weg te vegen. Kom nou toch.om dit stukje er even uit te pikken Nee, wat mij betreft hoeft een moderator geen PB te sturen om zich te verantwoorden.Maar het is wel handig wel om aan te geven wat de rede is van het aanpassen/verwijderen. Als niemand dat verteld, hoe weet je dan dat je iets 'fout' doet? uiteindelijk scheelt dat meer aanpas/verwijder werk. verder ben ik het met je verhaal eens, mooi uitgelegd 6 maart 201412 j aangepast door Gast
Geplaatst: 6 maart 201412 j Bij een ander forum zie je dan onderaan een soort mededeling als : aangepast door moderator met 00% vanwege "grof taalgebruik oid". Verder ben ik het met Bit eens niet zelfstandig cowboytje spelen, daardoor jaag je leden weg. Gewoon de Mods hun "werk" laten doen. Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 7 maart 201412 j ...en verder wil ik de mods oprecht bedanken voor de enkele keer dat ze mij beschermd hebben tegen iets onhandigs...
Geplaatst: 7 maart 201412 j ja laten we wel wezen: er wordt op dit forum doorgaans verschrikkelijk goed gemod, en ik ben daar dankbaar voor, en vind het fijn dat dit forum er is!
Geplaatst: 8 maart 201412 j Wauw! Deze discussie had ik even gemist, pittig....Wat mij betreft hoeven de moderators zich niet te verantwoorden bij het aanpassen of verwijderen van posts die in strijd zijn met de forumregels. Scheldwoorden aanpassen? Tsja ik zou voor de optie gaan waarbij deze automatisch worden aangepast door het forum zelf, dan hebben de moderators er geen omkijken meer aan.Overigens; chapeaux voor de moderators hoor! Het lijkt me een helse klus om het forum bij te houden, zeker in deze drukke tijden!!! Laten we vooral niet vergeten dat het een vrijwilligersklus is
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.