Jorieke123 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 In samenwerking met Jorieke123 ( ) kon je de afgelopen maand één van de twee mooie Amerikaanse (tuin)boeken winnen. Uit de goede inzendingen zijn willekeurig twee winnaars getrokken. en de winnaars zijn....- Kibas- Connie De winnaars hebben inmiddels per e-mail bericht gehad en hun prijs zal verzonden worden zodra de adresgegevens ontvangen zijn. We willen de winnaars van deze boeken veel leesplezier toewensen. Dit waren de antwoorden: 1:Martin B2:sovreze3:Bit4:Guus D5:Henkg6:Appelvrouw7:aalterse-willy8:GeeDee9:Jootje10:Berry11:ilse12:Indy13:Heidike_21 Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Kibas en Connie, gefeliciteerd, superleuk voor jullie Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 FELI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Gefeliciteerd en veel plezier met de boeken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Super leuk Ik neem hem graag op de moestuinforumdag in ontvangst (bespaart weer portokosten). Kibas jij natuurlijk ook gefeliciteerd Groetjes,Connie Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 gefeliciteerd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Dank jullie allemaal voor de felicitaties. Ik ben helemaal blij met het boek/de catalogus! Geweldig!Ik weet pas vlak tevoren of ik fysiek in staat zal zijn naar de moestuinforumdag te komen, daarom heb ik aangeboden geld over te maken voor de portokosten. Ik kijk er verlangend naar uit. Connie, ook gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Gefeliciteerd beiden! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris1984 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobjan10 Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Proficiat! Veel kijk en lees plezier Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ik heb de catalogus ontvangen. Toen ik gisteravond thuis kwam, lag het in de bus. En hoewel is snel eten moest koken, eten en de deur weer uit in 50 minuten tijd, kon ik het niet laten nog wat van die beperkte tijd af te snoepen door even te bladeren in de catalogus. Ook nu heb ik niet veel tijd, en ook nu heb ik er in gebladerd. Ik kan niet wachten om het uitgebreider te bestuderen. Ik ben er heel blij mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 leuk gefeliciteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts