Yiasya Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Zaterdag 22 maart is het weer landelijke compostdag. Kan er weer gratis compost gehaald worden http://compostdag.nl/nieuws-2014/ Of was dat al vermeld? Met de zoek functie niet gevonden voor 2014. (edit) stond al in vraag en aanbod. Kan deze echter niet deleten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 bij vraag en aanbod is dit al vermeld:gratis-compost-2014-t12842.html Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Zo, aanhangertje is binnen; ziet er uit als potgrond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 hier ook een paar bakken opgehaald. moestuin is voorzien van een laagje compost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Nijmegen, Nieuwe Dukenburgse weg, vandaag, 3 zakken a 40L gratis ophalen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Race9 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Wij hebben ook een flinke hoeveelheid compost opgehaald in Purmerend en over de tuin verspreid. Wat me verteld werd is dat ongeveer 5 KG / m2 de maximale hoeveelheid is i.v.m. chlorides en ongewenste bestandsdelen in de compost. Wij hebben zo kleituin en we willen echt wat doen aan grond verbetering. Na jaren van paardenmest toevoegen spitten en frezen begint het langzaam wat te worden, maar we zijn er nog niet. Graag zou ik meer compost willen toevoegen om de grond rul te houden. Met 5KG / m2 heeft dat weinig effect in 1 jaar. Wat zijn de gevolgen als ik meer gebruik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts