Anna3 Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Zo ook even de tuin in gelopen voor een paar foto's:Enorme rabarber Joriekes vroege Ander soortje (ooit van Aldi) heb ik na de laatste vorst onder een pot gezet. Heb er eergisteren al 200g stengels van geoogst. Quote
Bit Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Foto van vanmiddagMiddenin staat ook een pol, die zal wel wat later zijn Quote
Anna pansje kevertje Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Ik heb nog geen rabarber hopelijk volgend seizoen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 april 2018 Auteur Geplaatst: 23 april 2018 Sorry, een week later dan beloofd/gepland: Ik wil graag foto's zien van jullie handen en of voeten! Zijn die handen vies, met zwarte randen onder je nagels? Of juist mooi schoon door geweldige handschoenen die je elke keer netjes draagt? En die voeten, dragen jullie net als ik (bij hoge temperaturen) teenslippers in de tuin? En zijn je voeten dan ook zo goor als die van mij? Of heb je stevige laarzen of Crocs of watdanook? Maak een foto, of laat hem maken als het om je handen gaat... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 Leuke opdracht...een groter contrast had ik deze week niet.Donderdag een gala met alle toeters en bellen incl usief gelakte nageltjes. En vrijdag zaterdag zondag flink aan de bak geweest in de tuin. En kijk wat een mooie tulpen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Charly Geplaatst: 25 april 2018 Geplaatst: 25 april 2018 Getver Nas! Viespeuk. En die nagellak maakt het helemaal af. Mijn klauwtje na het overpotten van de tomaten ff terug: Quote wees bevriend met kleine dingen
Amrutten Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Mijn handen en voeten/schoenen na een uurtje wieden.Meestal zijn zijn handen best schoon want ik werk met handschoenen aan.Als ik zonder werk, veeg ik mijn handen af steeds aan mijn hemd of broek.Vooral als de grond vochtig is, zie ik er dan uit alsof ik in de modder gespeeld heb. Misschien een idee voor een volgende fotoronde. Kleding voor en na tuinwerk. Datum bij foto's negeren. Camera is van de wap. Quote
Patrijs Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Was het niet zo dat als je de vraag stelt " laat je handen zien", vrouwen de nagelkant en mannen de handpalmkant laten zien?Bij deze dan een hand, ik weet niet hoe ik twee handen kan fotograferen?Hebben jullie dan de telefoon in je mond? Quote De moestuin van Patrijs
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Het valt mee de aarde is droogiesch Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Spitskool Geplaatst: 28 april 2018 Geplaatst: 28 april 2018 (aangepast) Het valt mee vandaag. Ik ben dan wel op mijn flatjes (niet mijn normale tuinschoenen) naar buiten de tuin ingelopen, maar ik heb wel handschoenen aan. En dat is normaal eigenlijk bijna nooit het geval. De foto hieronder is van vorig seizoen. En dat is meer gangbaar. 28 april 2018 aangepast door Gast Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 28 april 2018 Geplaatst: 28 april 2018 Helaas doe ik die handschoenen dan weer uit en voor ik het weet... Schone handen zijn me vandaag ook weer niet gelukt. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Anna pansje kevertje Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Hier mijn niet zo hele vieze handen en voeten Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Ik loop nog een opdracht achter Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2018 Auteur Geplaatst: 6 mei 2018 Ik probeer dus vaak handschoenen aan te doen. Van die rubberen voor de grotere klussen (met brandnetels enzo) en dit soort dunnetjes voor het fijnere werk: Maar vaak kan ik ze niet (snel genoeg) vinden, denk ik ze even niet nodig te hebben, of wil ik echt iets met blote handen doen, en dan zien mijn handen en nagels er meteen niet meer uit. Ik heb ook nogal eeltige handen dus in elk groefje komt zand... Aan mijn voeten heb ik lompe laarzen met stalen neuzen voor het lompe werk, en voor als ik bij de varkens in ga. En als het warmer is en ik 'gewoon' rustig tuinier dan draag ik slippers. Een tussenvorm doe ik niet aan qua schoeisel. En dus zien mijn voeten er ook echt niet meer uit als het weken/maanden lekker weer is geweest. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 6 mei 2018 Geplaatst: 6 mei 2018 Die dunne handschoenen waren echt fijn Jorieke! Lekker ademend. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 mei 2018 Auteur Geplaatst: 6 mei 2018 Bij de Wiltfang. Best nogal aan de prijs hoor, maar ze zijn wel eens in de aanbieding En gaan lang mee als je er alleen onkruid mee trekt en zaait enzo. Ik was ze ook regelmatig, ze gaan al jaaaaaren mee. Die paarse van de foto zijn vrij nieuw, die lichtpaarse die jij droeg zijn al ouder. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Claudia69 Geplaatst: 7 mei 2018 Geplaatst: 7 mei 2018 Ik doe haast nooit handschoenen aan en heb in deze periode van het jaar dus vaak erg kort geknipte en toch nog half zwarte nagels. En mijn voeten... zijn soms niet schoon te krijgen. Mijn ma is er niet in geslaagd om iets te veranderen aan het feit dat ik graag en vaak op blote voeten loop Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 mei 2018 Auteur Geplaatst: 9 mei 2018 Na dit weekend gaat een nieuwe opdracht in! Je hebt dus nog een paar dagen de tijd voor een foto van je handen/voeten. Na het weekend wil ik graag je tuinhekje zien. Of gebrek daar aan natuurlijk. Dus niet per se de omheining van je hele moestuin, maar echt het toegangshekje, poortje, etc.Maak je de foto al in de komende dagen, wacht dan nog even met posten omdat er nog handen en voeten langs kunnen komen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 9 mei 2018 Geplaatst: 9 mei 2018 Nou vooruit nog eentje dan!Onkruid vrij maken van de bedden, had heel wat voeten in aarde. (Jullie snappen, ik heb daar speciaal mijn schoen voor uitgetrokken. Anders kon ik t woordgrapje niet maken... ) Quote wees bevriend met kleine dingen
Spitskool Geplaatst: 9 mei 2018 Geplaatst: 9 mei 2018 Ik deed wat Charly deed en had (heb zelfs) ook mijn voeten (maar dan met slippers) in de aarde. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Nasuada Geplaatst: 10 mei 2018 Geplaatst: 10 mei 2018 Hihi daar is over nagedacht. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Erny Geplaatst: 11 mei 2018 Geplaatst: 11 mei 2018 Test... Test mislukt, heb een voor mij weer nieuwe telefoon, Samsung S3, en wilde foto plaatsen via die telefoon. Helaas mislukt dus, het stukje: "toevoegen aan bericht" ontbrak. Vieze handen en voeten had ik in ieder geval de afgelopen dagen. Quote
Anna pansje kevertje Geplaatst: 14 mei 2018 Geplaatst: 14 mei 2018 Hierbij mijn hekje, hij mag ook bij de reuse/recycle. Alles van mijn hekje ( en de omheining ook) is bij elkaar gesprokkeld. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.