Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de 1e aflevering van Maarten's moestuin kwam Maarten een paar keer met de term "Strontwater" . Hij schijnt dat bij zijn kolen te gieten. maar wat moet ik me daarbij voorstellen. bedoeld hij daarmee gier, diarree? of opgeloste koekorrels? ik heb effe zitten googlen maar kan dat niet vinden. Gewone koemest voor de kool lijkt me toch goed genoeg?

Geplaatst:

zoiets dacht ik ook al. vond het gewoon een rare term. Maarten heeft wel vaker van die kleurrijke opmerkingen. Viel me trouwens op dat hij hij handen niet wast voor het eten en ook zijn oogst niet wast. van de sla haalde hij alleen de slak er af. zal me niets verbazen als hij zijn eigen "strontwater" gebruikt

Geplaatst:
ja, haha, "als je de sla wast dan wordt het zo nat"

Reminder: nooit bij maarten eten!

Nou ik zou liever bij Maarten eten dan bij het gemiddelde restaurant.

Geplaatst:

Of gewoon op onze eigen zoekfunctie : compostthee-t5495.html

Maja. Heeft misschien niet heel veel met strontwater te maken. Stront en compost zijn nou niet gelijk om te zeggen synoniemen

• 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...