Jump to content

ninneketjes koer

ninneketje

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik heb net dit forum gevonden ideaal voor een beginnende tuinier als ik ! Vroeger had ik reeds een groenten-en fruittuin, maar door scheiding, verhuis etc heb ik nu jaren niets gehad. Vorig jaar kocht ik een huisje mét een koertje, mijn plan is om dit volledig te 'beplanten' met alles wat ook maar enigszins in bakken kan groeien

Door de verbouwingswerken in mijn huis durf ik mij nog niet volledig laten gaan, maar dit staat er nu reeds : verschillende soorten sla, driekleurig viooltje, radijsjes (die ik morgen al ga oogsten), tomaten (kers en pot), paprika, rode peper, verschillende kruiden (bv stevia, moerasspirea, st jans kruid, ...) en natuurlijk aardbeitjes !

groetjes,

ninneketje.

Vorig jaar kocht ik een huisje mét een koertje
Leuk, leuk, zal wel wat gekost hebben als je er een Koertje bij hebt gekocht, een goede Koert is heel wat waard!

Even a broken clock is right twice a day

mijn koer is gelegen na mijn keuken, dan kan ik naar buiten, maar is eigenlijk een soort terras, dat ommuurd is

Hoi Ninneketje,

Welkom uiteraard,

Ik ben ommuurd met schuttinghout, heb ik dan ook een koer?

,

Schilder

Liever niet dan wel schoffelen

tuurlijk da Schilder als gij dat graag een koer noemt is dat een koer hé ! bij ons noemen ze dat zo ... en tuin kan ik het écht moeilijk noemen vermits er overal tegels liggen ...

@ Jorg : sjjjttt, ik heb mij écht nog ingehouden, al moet ik toegeven dat er ook twee patattenzakken staan met telkens 3 plantpatatjes erin, ben eens benieuwd