Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuwtje


-Sandra212-

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Sandra en ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met groente zaaien op mijn balkon.

Ik ben nog zo "groen als gras" als het om tuinieren gaat, dus ik hoop hier een hoop te leren

 

Ik heb kleinschalig gezaaid (eerst proberen hey... ) en een kleine balkonkas gekocht.

Wat ik momenteel heb gezaaid:

 

- Tomaten Ruby Red

- Tomaten Donna F1

- Wortels Parijse Markt

- Roemeense Paprika

- Bos Aardbeien

 

Ik heb ook nog plannen om radijs te zaaien en ik hbe vandaag chinese boontjes gekocht (zaad), maar daarvan weet ik nog niet hoe en wat ik precies moet doen, dus dat wordt eerst even zoeken, lezen en leren !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog plannen om radijs te zaaien en ik heb vandaag chinese boontjes gekocht (zaad), maar daarvan weet ik nog niet hoe en wat ik precies moet doen, dus dat wordt eerst even zoeken, lezen en leren !

 

Hoi Sandra,

 

Welkom hier, ik ben ook net pas aangemeld, maar heb wel ervaring met radijs en bonen, HINT een radijszaadje is een radijs dus geen tros, 3 zaadjes bonen in de grond geeft een mooie volle plant met als resultaat aardig wat boontjes, maar ik zou er eigenlijk gelijk meer doen om ervan te kunnen eten, radijs kweken kan in een potje van ca 10cm hoog, maar de boontjes hebben aardig wat wortelruimte nodig, en kom je al gauw op een pot uit van ca 20cm diep

 

Schilder

Liever niet dan wel schoffelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...