nixjuh Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Hoi allemaal! Ik wil me graag even voorstellen, mijn naam is Nick de Reuver en ik kom uit Tilburg. Op dit moment heb ik nog geen moestuin omdat ik nog bij mijn ouders woon en er hier de mogelijkheid niet voor heb. Echter is het plan om over een paar maanden naar Helvoirt te verhuizen samen met mijn vriendin, naar een huis met een grote tuin. Het lijkt me dan helemaal super om mijn eigen groenten en fruit te verbouwen in een kas of moestuintje! Ik heb op dit forum al heel wat leuke tips en tricks gelezen en ga daar ook zeker gebruik van maken! Quote
Stan Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Wekom Nick. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jane Doe Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Welkom, leuk dat jullie een grote tuin krijgen. Hou ons op de hoogte met foto's. Quote
rinus55 Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
geertlaurent Geplaatst: 16 mei 2014 Geplaatst: 16 mei 2014 Welkom en hopelijk kan je snel beschikken over je eigen tuin Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
nixjuh Geplaatst: 19 mei 2014 Auteur Geplaatst: 19 mei 2014 Nou, we zijn vandaag gaan kijken.. en WAT een geweldig huis en de tuin is helemaal om te dromen.Nu morgen eens proberen om de financiën rond te krijgen en een bod uit te brengen! Ik zal vast voorbarig zijn en een foto van de tuin posten.. We zijn echt helemaal gek van het huis, en hopen dus dat ons bod geaccepteerd gaat worden, of dat we er samen uit kunnen komen met de verkopende partij. Zodra dat zo is dan zal ik het hier zeker laten weten. En zodra ik mijn moestuintje heb volgen er ook zeker foto's! Bedankt voor alle leuke reacties! Quote
matahari Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Daar heb je een mooi stuk te ontginnen voor je tuin! Hopenlijk krijg je de deal rond. n.B. Een tuin loopt niet weg en de natuur (ook ongewenste) groeit lekker door, als je het niet bijhoudt. Dus tip: eerst je huisje van binnen op orde en dan pas aan moestuin beginnen! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.