Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen als nieuw lid


DVD

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Even een voorstel verhaaltje. Ik ben 26 jaar en woon in Ouderkerk a/d IJssel. Ik ben sinds kort in het bezit van een stukje land wat pal achter mijn huis ligt, met daarop een mooie hobby kas (zie foto). Als voormalig Westlander heb ik tijdens mijn school-/studietijd jarenlang met veel plezier in de paprika's, tomaten en scherminstallaties voor kassen gewerkt, dus daar gaan je handen van jeuken.

 

Ik heb me aangemeld op dit forum, omdat ik na kort bladeren door de onderwerpen zie dat hier veel nuttige informatie te vinden is over het telen in een hobby kas / moestuin. Zag bijv. al snel een onderwerp over het aanleggen van een druppelslang systeem. Leuke info!

 

Mijn doel is de komende tijd alvast te gaan telen in de hobby kas en op termijn een stukje van het land er bij te gaan trekken als moestuin. Ik verwacht veel aan dit forum te hebben qua tips & trucs om de bodem vruchtbaar te krijgen / houden. Daarnaast ben ik nieuwsgierig naar ervaringen met zaadverkopers en natuurlijk de vele teelttips voor de diverse gewassen.

 

Nou, dat was het voor nu wel even! We spreken elkaar in de diverse onderwerpen vast wel meer.

 

Groetjes,

Daniel

 

IMG-20140507-WA000579381400060034.jpg

IMG-20140508-WA000225281400060171.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

 

Moet/kan je dan met een bootje naar de moestuin?

 

Jep, je moet met een bootje. Eén keer goed afzetten vanaf de steiger en je bent er haha.

 

Is een tikkeltje lastiger voor het vervoeren / afvoeren van spullen. Eventueel voor echt zwaar materieel kunnen we via de dijk die erachter ligt er ook komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...