jelmerh Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Hoi, Wij hebben andijvie geplaatst rond de 12 kroppen xd 4 zijn er goed die stonden op goede afstand van elkaar denk ik..En de rest van de kroppen stond veel te dicht bij elkaar. Maar deze willen we nu verwijderen die mislukt zijn kunnen deze wel aan de konijnen gegeven worden? als dit slecht is doe ik dit natuurlijk niet.. iemand nog tips na het zien van de volgende fotos? En hoe weet ik wanneer radijsjes klaar zijn? en bietjes? Ik heb geen zaai datums bijgehouden first time hehe ik weet dat alles dicht op elkaar staat nu xd maar er word aan de tuin gewerkt en ik had al een bak kunnen maken maar heb helaas een ongevalletje gehad waardoor ik nu even niet teveel kan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Waarom eet je ze niet lekker zelf op? Je kunt nu alles behalve de wortel ervan eten omdat het nog jong blad is. Het is nog niet bitter, wel mals.Stamppot rauwe andijvie óf even geblancheerd en dan a la creme met nootmuskaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelmerh Posted May 17, 2014 Author Share Posted May 17, 2014 maar andijvie op foto 3 zijn kleine mislukte kroppen...? ik vraag me af wat ik daarmee moet? normale andijvie word wel zelf opgegeten en aan de konijnen gegeven maar het gaat om de kroppen op foto 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Maar die kun je toch prima zelf opeten, het gaat om de smaak, niet om hoe het eruit ziet toch?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 waarom zou je het niet op kunnen eten? ik zie niets wat is mislukt. de kropjes zijn wat kleiner, maar de bladeren zijn nog steeds normale andijvie bladeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Wat is een mislukte andijvieplant??? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 deze: vakantiekropje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnoud Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Ik zie ook geen mislukte andijvie hoor.Oke,in de winkel zien ze er iets anders uit,maar die van jou zijn veel lekkerder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelmerh Posted May 17, 2014 Author Share Posted May 17, 2014 Oke, bedankt allemaal voor de reacties ik heb ze zowiezo geplukt nu is er weer plaats voor de nieuwe die eraan komen. en ik heb vandaag toch 2 bakken gemaakt van 1.5m bij 1m er stonden 4 mooie andijvie's in en de rest was eigenlijk niet echt mooi gegroeid maar die hebben we geplukt. binnekort plaats ik wel een paar foto's als het af is:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 deze: vakantiekropje Bah! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thamar Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 En niet teveel aan de konijnen geven! Door het vele vocht wat er in de andijvie zit, mogen ze er niet te veel van... Groetjes Kelly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts