gvrijswijk Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Wie weet er wat dit is, en wat ik eraan kan of moet doen? Quote
Valerie Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Luizen even de zoekfunctie gebruiken wat je ertegen kunt doen Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
gvrijswijk Geplaatst: 29 mei 2014 Auteur Geplaatst: 29 mei 2014 Bedankt, daar ga ik eens even op zoeken. Beestjes was niet zo'n handige zoekterm... Quote
Stan Geplaatst: 31 mei 2014 Geplaatst: 31 mei 2014 Indien je nog niets hebt geonden : cola in de plantenspuit en gaan met die luis (wel herhalen het dood de eitjes niet n.l.) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
sluipwesp Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Indien je nog niets hebt geonden : cola in de plantenspuit en gaan met die luis (wel herhalen het dood de eitjes niet n.l.) Goede tip Stan! En ik maar denken dat luizen altijd levendbarend waren Quote
Uppy Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Ik had ook veel luis in mijn tomaten en pepers, ik heb er een stuk of 20 lieveheersbeestjes en de larven daarvan in mijn kas gezet, en ben nu helemaal van de luis af. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Riverdale27 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 En ik maar denken dat luizen altijd levendbarend waren Dat zijn ze ook, of althans toch in dit stadium (zomer) Quote
Stan Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Kijk ook eens hier over het hoe en wat van de voortplanting van de bladluis : http://www.schooltv.nl/no_cache/video/crid/20030611_bladluis02/ Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.