geertlaurent Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 een etagère van de action gaan we kruidenpotten instoppen. Quote
turtleyoni Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Een citroenplantje, naar het schijnt goed voor de muggen tegen te houden Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Een citroenplantje, naar het schijnt goed voor de muggen tegen te houdenbedoel je een Citroengeranium? Vandaag heb ik bij mijn weten niets gekregen, of ja toch wel mijn bestelde dropplant zaden (maar daar moest ik voor betalen bij bestelling dus dat telt niet mee zeker ) Quote
HuubvG Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 1) Een nieuw! moestuintje van 15 × 17 stoeptegels groot, te weten het voortuintje van mijn Turks/Griekse buurvrouw, die altijd zo lekker voor me kookt. Ik heb haar eindelijk zover dat ze begrijpt dat ik het werk doe, en dat ze er zelf uit mag mee-eten. Blij mee! 2) Een dikke stapel grijs karton van ESKAboard alhier, zie bij 'wat heb je vandaag weggegeven'. De platen van 1 bij 1,3 m komen over buurvrouw haar tuintje, en daarover compost. Een nieuw begin, ik ben in mijn sas. Zo leuk om weer een paar rijtjes aardappelen te kunnen poten en oogsten, het kan nog, en verder zie ik wel wat er dit jaar in komt. Quote
Nynkef Geplaatst: 17 april 2015 Geplaatst: 17 april 2015 een emmer koffieprut die ligt nu te drogen buiten in de zon. Quote
turtleyoni Geplaatst: 18 april 2015 Geplaatst: 18 april 2015 Een citroenplantje, naar het schijnt goed voor de muggen tegen te houdenbedoel je een Citroengeranium? Inderdaad......en het ruikt voor mij lekker Quote
RobO Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 Ik heb haar eindelijk zover dat ze begrijpt dat ik het werk doe, en dat ze er zelf uit mag mee-eten. Blij mee! zóhé, heb je geen plannnen om naaar H. te verhuizen....? Quote
HuubvG Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 Nee! Want kijk eens wat ik zoal van haar krijg:Vandaag een lekker Turks broodje vlees gekregen. Quote
Ktrijn Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Ik mis inderdaad wat groentjes tussen dat broodje... Quote
Liekie Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Een gloedjenieuwe spitvork gekregen van mijn broer en schoonzus en een zakje plantuitjes en nieuwe tuinhandschoenen. Als dank voor allemaal babyspul wat wij niet meer nodig hebben. Quote
HuubvG Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ik mis inderdaad wat groentjes tussen dat broodje... ..is pas april...hungergap Dacht je?Dit doe ik er zelf op uit eigen tuin, maar dat kon niet op het plaatje van wat ik gekregen had.Dit pluk ik dagelijks en... bijna de hele winter door gedaan uit de kas. Quote
geertlaurent Geplaatst: 22 april 2015 Geplaatst: 22 april 2015 Een onkruidbrander, nu nog vulbusjes gas vinden om erop te draaien Netten om een schaduwgordijn te maken, maar weet nog niet goed wat ik daarmee moet/ga doen. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 23 april 2015 Geplaatst: 23 april 2015 Twaalf vijf weken oude parelhoenders gekregen, de zes vorige zijn bijna slachtrijp.Ze zullen smaken hoor. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Onkruidbrander op gas en 2 vul flessen, bye bye onkruid Quote
Flup Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Tomatenplantjes, slaplantjes en aardbeienplantjes, kortom helemaal blij weer!Er was in de buurt een plantenruilbeurs en daar heb ik dit geruild. Helemaal krijgen is het dus niet, maar ik ben er blij mee. Zeker met de aardbeien en de oude tomatensoorten. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 april 2015 Geplaatst: 25 april 2015 Niet echt gekregen, maar er stond een bouw container in de straat en daar lag een trellis hekwerk op van Hillhout nog helemaal heel paste nog net in de auto Quote
HuubvG Geplaatst: 27 april 2015 Geplaatst: 27 april 2015 Buurvrouw heeft Turkse kaas gemaakt van verse boerenmelk, wat een lekker stuk heb ik daarvan gekregen. Quote
balkontuinder Geplaatst: 27 april 2015 Geplaatst: 27 april 2015 Stoffer en blik (van hout en metaal ipv plastic) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Van de week plastic gekregen voor de asperges En gisteren ook een hele boel op de MTFD Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Geplaatst: 3 mei 2015 Echt hè Angela..zoveeeel. Ik kon het niet allemaal meenemen..dat was me nog niet overkomen. En dan heb ik nog veel afgeslagen. Ik zag op het laatst een stek New Dawn staan..die wil ik eigenlijk ook nog wel..prachtige "ouderwetse"klimroos..maar de stek moest ik toch echt laten staan van Lie... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Hele leuke plantjes allemaal van de MTFD. Ik had mijzelf een limiet gesteld, en dat is gelukt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.