Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Een citroenplantje, naar het schijnt goed voor de muggen tegen te houden
bedoel je een Citroengeranium?

Vandaag heb ik bij mijn weten niets gekregen, of ja toch wel mijn bestelde dropplant zaden (maar daar moest ik voor betalen bij bestelling dus dat telt niet mee zeker )

Geplaatst:

1) Een nieuw! moestuintje van 15 × 17 stoeptegels groot, te weten het voortuintje van mijn Turks/Griekse buurvrouw, die altijd zo lekker voor me kookt. Ik heb haar eindelijk zover dat ze begrijpt dat ik het werk doe, en dat ze er zelf uit mag mee-eten. Blij mee!

2) Een dikke stapel grijs karton van ESKAboard alhier, zie bij 'wat heb je vandaag weggegeven'. De platen van 1 bij 1,3 m komen over buurvrouw haar tuintje, en daarover compost. Een nieuw begin, ik ben in mijn sas.

Zo leuk om weer een paar rijtjes aardappelen te kunnen poten en oogsten, het kan nog, en verder zie ik wel wat er dit jaar in komt.

Geplaatst:
Ik heb haar eindelijk zover dat ze begrijpt dat ik het werk doe, en dat ze er zelf uit mag mee-eten. Blij mee!

zóhé, heb je geen plannnen om naaar H. te verhuizen....?

Geplaatst:

Een gloedjenieuwe spitvork gekregen van mijn broer en schoonzus en een zakje plantuitjes en nieuwe tuinhandschoenen. Als dank voor allemaal babyspul wat wij niet meer nodig hebben.

Geplaatst:
Ik mis inderdaad wat groentjes tussen dat broodje...
..is pas april...hungergap

rauwkost44601429604318.jpg

Dacht je?

Dit doe ik er zelf op uit eigen tuin, maar dat kon niet op het plaatje van wat ik gekregen had.

Dit pluk ik dagelijks en... bijna de hele winter door gedaan uit de kas.

Geplaatst:

Tomatenplantjes, slaplantjes en aardbeienplantjes, kortom helemaal blij weer!

Er was in de buurt een plantenruilbeurs en daar heb ik dit geruild. Helemaal krijgen is het dus niet, maar ik ben er blij mee. Zeker met de aardbeien en de oude tomatensoorten.

Geplaatst:

Echt hè Angela..zoveeeel. Ik kon het niet allemaal meenemen..dat was me nog niet overkomen. En dan heb ik nog veel afgeslagen. Ik zag op het laatst een stek New Dawn staan..die wil ik eigenlijk ook nog wel..prachtige "ouderwetse"klimroos..maar de stek moest ik toch echt laten staan van Lie...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...