Geplaatst: 18 augustus 20159 j Tuinbuurvrouw vroeg of ik een pompoen wou?Ik zeg een kleintje wil ik wel, komt ze aan met een joekel En net iets te vroeg geoogst denk ik?
Geplaatst: 19 augustus 20159 j Een pompoen, stoofperen en een bakje heerlijke frambozen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 23 augustus 20159 j Het heeft niets met de moestuin te maken, maar we kregen zo'n 12 stokbroden van een buurtvrouw die ze over had na een feest. Voor de varkens! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 augustus 20159 j willem en drees groenten en vlees en broodjespakket edit: groenten niks bijzonders, broodjes ook niet, worstjes waren lekker, hamburgers niet te vr...
Geplaatst: 14 september 20159 j Een grote bak kweeperen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 14 september 20159 j Angela, ik begrijp van Jorieke dat zij gelei maakt van dwergkweepeertjes*. Die staan hier gewoon in het gemeentegroen Misschien ook bij jou voor de deur? * Edit: o ja, dat heb jij natuurlijk ook al gelezen "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 15 september 20159 j Weet ik, ik gebruik ook die kleintjes maar ik wou eens een andere soort proberen het liefst meerdere zelfs om te kijken voor smaak verschil.
Geplaatst: 19 september 20159 j Een enveloppe met een paar mierikswortels om te poten.Via Marktplaats "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 19 september 20159 j Kratje moesappels van schoonvader met gemeentelijk boomgaard achter het huis
Geplaatst: 6 oktober 20159 j Een grote krat kweeperenen een boel noten van 2 verschillende mensen van de ene gever waren ze beduidend kleiner dan die van de andere.Maar ik denk dat ze toch wel op komen
Geplaatst: 7 oktober 20159 j Meerdere 'lelijke' pompoentjes voor de varkens. En een mooie voor ons (en er schijnen nog een stuk of 10 kratjes pompoenen aan te komen.) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 oktober 20159 j stoofpeertjes van oma. appels en peren uit de tuin van mijn ouders.jummie
Geplaatst: 8 oktober 20159 j Inderdaad, ik heb hier ook al gekeken maar tot nu toe zit er niets in de schil terwijl deze kastanjeboom toch altijd wel voor grote kastanjes zorgt.
Geplaatst: 13 oktober 20159 j Een Donald Duck, als dank voor Afrikaantjeszaad voor een schoolproject. Jeugdsentiment "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 20 oktober 20159 j Kweeperen, walnoten, witlofwortels en verschillende zaden van Appelvrouw Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 oktober 20159 j Weliswaar Zondag gekregen, maar tel ook Sla zaad, St Antoine, Provincoaalse kruiden eigen mix, verschillende zaden waaronder de gele biet.Met dank aan Appelvrouw.Zaad van grote ronde oranje Pompoen, met dank aan Jorieke Helemaal blij mee ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.