Geplaatst: Dinsdag om 10:435 d Er kwam hier een fluitende 'fietskoerier' langs om dit jute boomband te bezorgen (Bedankt @appelvrouw ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Dinsdag om 11:545 d Auteur Gisteren een potje aalbessenconfiture van @Anna3 en een heerlijk maaltje frietjes van haar lief. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: Dinsdag om 15:505 d Van een mede-volkstuinier een paar flinke handen Cobras. Nee, niet die belachelijke bommen 🧨, maar gewoon lekkere, groene bonen. Die van haar zijn al een stuk verder dan mijn spekbonen.Ik mocht ook wel courgettes, maar dat heb ik beleefd afgeslagen 😬, want ik moet binnenkort zelf mensen gaan lastigvallen. Pssst, courgette??
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Rozen uit de tuin van mijn moeder, een fles lekkere wijn en Magnum ijsbonbons, ook van mijn moeder. De liefde voor de (moes)tuin en tuinieren heb ik van mijn inmiddels ruim 84-jarige moeder. Het samen met haar door de tuin lopen en er over praten voelt ook altijd als een cadeautje 😊.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.