Geplaatst: 3 december3 Dec Vandaag een heel mooi kerststuk gekregen van Rookie. Zo blij mee en staat nu op de eethoektafel waar wij hem de hele dag kunnen bewonderen.2e foto is de achterkant. 4 december4 Dec aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 5 december5 Dec Wij kregen roze varkens, en een mand fruit!(van marsepein) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 5 december5 Dec Gisteren al: gedroogde physalis, enkele hele takken en een mand vol lampignonnetjes. Zo leuk! We hadden eerder de lampignonnetjes aan een kerstsnoer, dat heeft echt jaren gehangen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 december5 Dec Ik heb vanavond een bessenplant gekregen van/voor sinterklaas. Een rode aalbes "Jonkheer van Tets" Ik Zal morgen een foto maken.
Geplaatst: 6 december6 Dec Auteur Die had ik vroeger ook, gaf veel mooie bessen. En vrij vroeg ook geloof ik, iets vroeger dan de Rovada.Ik kreeg een zakje met mooie winterpostelein rozetten! Dat gaat een lekker maaltje worden vanavond👏 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 december6 Dec 🍅 Zaadjes! Dankjewel 🥰Van @appelvrouw. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Jorieke kwam langs met een mooie kornoelje voor in onze losse haag ( en misschien ooit om mee te vlechten alhoewel ik dat voorlopig zonde vind) lekkere aardappels, een flinke hand van zoete aardappels, een honey butternutje, postelein, grote winterwortel en een prachtige pastinaak. Haar mooiste tot nu toe en die kregen wij gewoon🥳!Verder nog thuisbreng service van vlees en eieren en zo, en ook nog ophaal service van de twee kumquats die naar een dorpsgenoot verderop gaan. We voelen ons verwend!Misschien zie je het niet, of wel, maar deze witte vriend weegt 717 gram! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik kreeg wat lekkere broodjes, gebakken door Appelvrouw. En met wat moeite werd de voedseldroger tevoorschijn getoverd van de hoogste plank, zodat ik er even mee mag spelen (bietjes drogen) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.