Geplaatst: Donderdag om 11:594 d Lekker Arja….en wat een prachtige druiven zeg! Word je toch blij van? 😊
Geplaatst: Gisteren om 17:291 d Auteur Van @Anna3 kreeg ik een potje jam van de peche de vigne met limoen!Verder was ik vandaag op een tomatenproef bijeenkomst van de Velt afdeling Achterhoek en kreeg ik een bord vol tomaten om saus mee te maken en een bakje vol met citroenverbena topjes voor thee.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ruim vier emmers witte druiven! Van een wildvreemde mevrouw die een oproepje op de weggeefhoek deed. Ik was toevallig de eerste die het zag. Eén emmer staat al bij zoonlief, die gaat door de smoothies. Ik overweeg nog wat ik met de rest zal doen. Ze zei ook nog dat ze mijn gegevens zou bewaren en dat ik dan volgend jaar weer druiven mag halen. Jippie! Ook nog een paksoi van de moestuinbuuf gekregen. 58 minuten geleden58 min aangepast door Tanja65
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.