Geplaatst: 2 juli 201411 j Bit, ik geloof dat ze van plan zijn om naar het Museumplein te gaan, of anders naar het Stadhuisplein. Robo, ik weet niet hoe hard 130DB is, maar ik vind het vreselijk hard en Jeppe dus ook. Ze gaan naar de stad om voetbal te kijken Balto, dat probeert Richard dan ook wel, maar Jeppe is dan helemaal van het padje en wil niet gekroeld worden Hier voorthuis is zaterdagavond een tent met een groot beeldscherm en veel buren Voor en na de wedstrijd draaien ze harde stomme muziek ook nog
Geplaatst: 2 juli 201411 j Hier is het WK dolle pret met/voor de hond. Als (érrug fanatieke) vriend juigt en daarbij zijn armen opsteekt, krijgt ie direct een knuffel van d'r. Wel lastig met bier in de buurt overigens, 't is geen subtiele knuffel Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 5 juli 201411 j Auteur seffens is het zoverBelgie-Argentinie Hebben frieten met stoofvlees om terwijl te eten Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 5 juli 201411 j Nou Belgen...... Succes he ? Zit nu nog voor de tv, ga straks de stad in. Wat een avond he ?
Geplaatst: 5 juli 201411 j Oeioeioei België.. Hopelijk eindigt het niet met een verlies! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 juli 201411 j in de pause moeten ze maar een lekkere duvel nuttigen... wat zou de aalter nu drinken? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juli 201411 j stel dat oranje het goed doet....cross fingers!dan zouden we een koninklijke 2wedstrijd krijgen in huize oranje met maximale scores........... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juli 201411 j Mijn deelneming met de Belgen. Hopen op Nederland. ik leef mee met de belgen......... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juli 201411 j have fun.......!enne laters nog wat foto's natuurlijk...daar zijn wij dol op! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juli 201411 j Belgen: gecondoleerd Museumplein Rotterdam: man of 4000 nu ( jawel, óók vrouwen hoor, 50/50 ) Veel plezier! En ehhh, ehhm, daar zit je dus zelfs nog steeds op het moestuinforum? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 juli 201411 j Den Aaltersen was op een BBQ bij vrienden en heeft een paar kasteelkes genuttigd op de goede afloop.Ja jullie lezen goed, op de goede afloop, want, hadden ze nu moeten winnen, dan ging er terug een regeringsdelegatie naar Brazilië op kosten van de belastingbetaler, en daar ben ik flagrant tegen, de politiekers bestelen ons zo al genoeg, ze hoeven geen snoepreisjes naar het voetbal aan de andere kant van de wereld. Daarbij zijn ze stuk voor stuk rijk genoeg om het zelf te betalen maar neen, de vuile profiteurs zouden op , gedeeltelijk toch, mijn kosten reizen.En nu ik thuis ben zal ik er nog eentje open trekken op de goede afloop.Santé Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 juli 201411 j pfff wat een kans was dat maar mis nu de verlenging(moeten ze nu wel even door gaan als de laaste 10 min.). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 5 juli 201411 j Hmm, gaat dit ook het einde van het wk voor ons worden ? Ik ben bang van wel Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 5 juli 201411 j Toppie Krul Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 5 juli 201411 j Yess, Krul toppertje. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 5 juli 201411 j 4de zijn we iig Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.