Geplaatst: 12 september 201510 j 1 van mijn (korte dikke) wortels is onder de grond al open geklapt: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 november 201510 j Auteur Ik heb er ook weer een paar. Allemaal bio zonder wat voor toevoeging dan ook. Vleermuis paprika: [/img]En Jaws de courgette:
Geplaatst: 5 november 20178 j Tja in dit topic gaat het toch wel om het visuele aspect eigenlijk. Even de moeite van de foto doen en dan zijn teksten vaak overbodig. Wat een kracht hebben die tomaatjes, het glas staat op knappen.
Geplaatst: 30 juni 20223 j Up! Hier 2 Elvira aardbeien, van 2 verschillende planten: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 juli 20223 j appeltje In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.