Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb rond die tijd nog wel "wat" peertjes en of appels uit te delen vermoed ik. Maar de laadruimte in de auto is straks vast ook weer veels te klein voor niet-plant/zaaigoed

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

De shoarma kan in folie of bakjes, maar wil best hamburgers maken geen probleem. Zoals jullie weten eet ik geen varkensvlees, dus ik gebruik alleen rund en lam. Mocht iemand geen lam willen, dan alleen rund.

Geplaatst:

Toen ik hamburgers voorstelde bedoelde ik eigenlijk gewoon een doos van de super Je hoeft jezelf niet op kosten te jagen.

Maar als je het wil doen ook prima.

Meng je het rund gehakt met lam? Anders zou je misschien rund hamburgers kunnen doen en lams spiesje of 1 van de 2? Denk er maar over na en laat maar even weten dan noteer ik het op pagina 1.

Geplaatst:

Ik neem wel gewoon rundergehakt, eet bij ieder op uitzondering van bijvoorbeeld vegetariër na. Denk dat prijs vers gehakt en kant en klaar niet veel scheeld en dan mag ik het zelf ook eten

Voor die geen vlees eten, kan een ander iets met groente meenemen?

Even een vraag aan die een hamburger willen, kan ik peper, zout, beschuit/brood en ei gebruiken? Laat ik de anderen kruiden en specerijen weg, zodat ze neutraal blijven.

Geplaatst:

Ik gebraden uitjes, wacht even wat anderen wensen.

Denk dat we met een kilo aardig wat hamburgers hebben, afwachten hoeveel komen en hamburger willen.

De couscous en al dat andere lekkers zal ook vullen, niemand zal tekort komen en smullen. En wie weet blijft er wat voor de varkens over, maar dat verwacht ik niet met al die goede gezellige eters.

Geplaatst:

Er is nog nooit iemand iets tekort gekomen op de moestuinforumdagen. De tafels staan altijd mega vol en het aanbod is steeds heel gevarieerd.

Sommige dingen worden niet eens aangebroken.

Jorieke en Joep hoeven dagenlang niet meer te koken vanwege alles dat overblijft.

Je moet vooral niet plannen om voor iedereen bv een burger mee te nemen, dat is dus al snel weer veel te veel.

En... mensen moeten ook maar de tijd hebben om te eten tussen al dat geruil door...

Geplaatst:

Ik zal weer 2 broden (uiteraard van die gezonde zelfgebakken ), smeerboter, karnemelk en iets van beleg meenemen. (Jam of kaas)

Voor Jorieke & Joep als voorraad: toiletpapier.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ai, ai, ik heb het forum slecht bijgehouden, zie nu dus pas de datum voor de mtfd, heb ook al de voorjaarsvariant misgelopen.

Ik zou graag weer van de partij zijn, ga manlief vragen of hij oppas kan spelen die dag.

Als ik kom neem ik iets praktisch huishoudelijks voor onze gastheer en -vrouw mee.

Ik heb ook wel wat voor de serviesbak - die wat mij betreft echt niet alleen voor de mtfd hoeft te worden gebruikt-

Zodra ik meer zekerheid heb over mijn komst en het te verzamelen zaad zet ik mijn ruillijst in een berichtje.

Ik heb in ieder geval de volgende plantjes: buddleija -paars-, diverse stekken

Symphitum, laag met rood-wit-blauw bloemetje

Framboos, onbekend ras, maar wel lekker oogst dit jaar startte al half juni

Persicaria fireball - check naam nog even-

Citroengeranium

Minthe pimenta

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...