Geplaatst: 17 juli 201213 j Toch is het gek: gisterochtend was ik vroeg met m'n huishoudelijk werk. Ik had voor de regen kwam toch al drie wassen (bijna) droog. Het waaide namelijk wel goed hard (voor de was) Het viel dus toch nog een beetje mee...
Geplaatst: 17 juli 201213 j het zonnetje schijnt hier...helaas is het maar voor even de temperaturen staan me ook geheel niet aan!volgens mij is het de afgelopen week niet boven de 14 graden geweest en volgende week wordt het niet veel beter bah...waar is de zomer!?
Geplaatst: 17 juli 201213 j jakkes niks voor mij, dan nog liever in mijn tuintje in de regen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 juli 201213 j Auteur Mallorca is een prachtig eiland.Niet alleen hotels met zwembaden.Het noorden heeft een prachtig bergengebied.Ben er al 5 keer geweest.
Geplaatst: 17 juli 201213 j Protestmars tegen slecht weer in Amsterdam AMSTERDAM - Zaterdag organiseert het Actiecomité Stop het Slechte Weer (ASSW) een protestmars in Amsterdam. De initiatiefnemers eisen betere weersomstandigheden. Foto: NU.nl/Jeroen van Daal De demonstranten laten weten dat ze om 13.00 uur met spandoeken met harde teksten zullen komen. Geïnteresseerden kunnen op het Rembrandtplein aansluiten bij de demonstratie richting het Leidseplein. Tot op heden hebben ruim tachtig mensen zich aangemeld op de Facebookpagina. hahahaha! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 17 juli 201213 j whahaha alsof dat zou helpen lolStraks doen ze per ongeluk nog de regendans Ach morgen wordt het weer iets beter!En vandaag was toch ook nog niet zo slecht?
Geplaatst: 17 juli 201213 j wat die regendans betreft.......wie van de forummers heeft met die warme dagen die regendans gedaan????????morgen maar allemaal rond de klok van 6.00 zonnedans en zonnegroet doen!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 17 juli 201213 j volgens mij moet je dan geen dans doen maar gewoon met ze alles de bbq buiten zetten... Wie weet werkt het
Geplaatst: 17 juli 201213 j met 'n bbq moet ik helaas afhaken......dus ik doe het zonnedansje dan wel alleen, nog wel een rokje maken met gouds- en zonnebloemen,is een stuk ge"zon"der voor mij!maar jullie mogen hoor! als ik de rook maar niet binnenkrijg! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 17 juli 201213 j Mijn bbc staat altijd buiten[stenen] maar met dat dansje wil ik morgen wel mee doen Greet, maar het gaat goed komen volgens de voorspelling. wordt tijd toch?
Geplaatst: 18 juli 201213 j Hier ook niet..en er hangt iets in de lucht..een geel ding We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 juli 201213 j het is hier weer herfst. grauwe lucht met een stevige wind..maar het regent in ieder geval even niet!
Geplaatst: 18 juli 201213 j Nou, hier regent het al een uur! (volgens buienradar nog niks aan de hand... ) Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Geplaatst: 18 juli 201213 j ... nou, de was maar weer binnengehaald..., kán geen regen zijn volgens buienradar, maar wat zijn dan toch die kleine doorzichtige ronde bolletjes?
Geplaatst: 18 juli 201213 j volgensmij heeft buienradar zijn dag niet want het regent hier al de hele dag en volgens buienradar is het droog. rotweer
Geplaatst: 18 juli 201213 j yahoooo!!! (nee geen reclame)Maar het begint hier nog maar net te regenen (zachtjes). Precies op tijd!Heb net met mijn dochter me tuin beetje gedaan Zullen de plantjes blij mee zijn die net verplaats zijn
Geplaatst: 18 juli 201213 j Het heeft de hele dag geregend en er komt nog heel veel aan Gelukkig zijn de aardappels eruit!
Geplaatst: 18 juli 201213 j Regen regen regen en nog meer regen de hele dag. Het ene moment wat harder als het andere. Heel afwisselend dus ... Zal de hele nacht en morgenochtend ook nog doorgaan... Hoop morgenmiddag weer wat op de tuin te kunnen doen... duimen maar...
Geplaatst: 18 juli 201213 j Geen regen,alleen storm.maar nog een paar daagjes doorbijten en dan krijgen we ZOMER.
Geplaatst: 18 juli 201213 j sorry...ik heb me gek gedanst........ maar een ding is zeker..na regen komt zonneschijn alleen wanneer..................... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 19 juli 201213 j Hier nu harde regen en onweer.... Maar na morgen ziet weeronline er leuk uit, hopelijk echt even geen regen meer.....
Geplaatst: 19 juli 201213 j Zul je zien dat het weer 2 a 3 weken totaal niet regent.... En het heet wordt. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 juli 201213 j Haha, kunnen we daar weer over klagen Gesleep met emmers om de plantjes water te geven... Haha!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.