Geplaatst: 7 april 201411 j Nou Holland... dat dacht ik ook, vette onweersbuien voorspeld... maar NIX hoor... geen druppel...
Geplaatst: 7 april 201411 j Denk dat er hier toch wel minimaal 3cm gevallen moet zijn, dus dat gaat wel lekker De onweer viel wel mee. Edit: Oh, daar is de onweer ! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 april 201411 j Nou Holland... dat dacht ik ook, vette onweersbuien voorspeld... maar NIX hoor... geen druppel... hier is het nu wel aan het plensen, komt zo ook richting de stad vanmiddag was het heerlijk zonnig weer.
Geplaatst: 7 april 201411 j Tja, als t knmi 'met codes geel gaat zwaaien weet je al bijna zeker dat 't wel mee zal vallen (of tegen, hangt ervan af hoe je 't bekijkt)
Geplaatst: 7 april 201411 j Met wat hier daarnet in 5 minuten naar beneden kwam is het de vraag nog maar waar iedereen morgen zijn zaaigoed terugvindt.
Geplaatst: 7 april 201411 j Vandaag een hoosbui van ongeveer een half uurtje gehad.... Net genoeg om m'n waterput wat bij te vullen. Hopelijk komt er de volgende dagen nog wat bij, want ik heb vééél water nodig om alles hier drinken te geven!!!!
Geplaatst: 8 april 201411 j hihi, tussen de plensen door naar de tuinvergadering gefietst...tussen de volgende plensen weer naar huis
Geplaatst: 8 april 201411 j Het is hier verdorie nog kurkdroog We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 april 201411 j Ja ik keek net even..als je niet al te ver van de Oostenrijkse grens zit krijg je wat (Bing weer) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 8 april 201411 j Het regent nu hier ook pittig 7 mm in een uurtje tijd gevallen hier gisteravond laat
Geplaatst: 8 april 201411 j Ja ik keek net even..als je niet al te ver van de Oostenrijkse grens zit krijg je wat (Bing weer) Ik zit wel een stukje daar vanaf, dichter bij Slovenië, maar vooralsnog HET REGENT! pijpenstelen en noodweer en onweer, dus de tuin is weer blij! Hysterische katten bij het raam, nu allemaal lekker binnen bij het houtfornuis. edit, nu na 5 minuten is het alweer afgelopen
Geplaatst: 9 april 201411 j Hier was het ook véél te kort.. Ik moet mij nog steeds erg bukken om water te pakken...Aan dit tempo is m'n put tegen volgende week droog. Dus nog een beetje regen, graag?En ze voorspellen bewolkt maar droog voor de komende 14 dagen....
Geplaatst: 9 april 201411 j gefeliciteerd allemaal. een beetje regen is beter dan niks..zoals wij dus. niks, noppes, nada. ik kan zowat 20 centimeter de grond in kijken door de scheuren We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 april 201411 j En nu heb ik zo goed als geen water meer in m'n put...."Gelukkig" voorspellen ze hier de komende dagen geregeld buien... Genoeg hopelijk om m'n put terug te vullen en m'n grond en moestuintafel te voorzien van de nodige agua.Ik ben al enkele dagen van de tapkraan aan't tanken, vandaar ( 4 gieters 's morgens en 4 gieters 's avonds aan 10L de gieter, tel maar op... En de drinkwater van m'n kips zit er nog niet bij )Ook heb ik gras gezaaid en die mag stilletjesaan beginnen doorkomen.... En niet van hier een spriet en daar een plukje zoals het nu bezig is.Het mag van mij gaan komen nu.... Alleen nog een uurtje wachten aub... Dan kan ik eerst m'n wasgoed nog binnenhalen...
Geplaatst: 21 april 201411 j Eindelijk regen, donder en bliksem zelfs, hopelijk blijft het wat duren...
Geplaatst: 21 april 201411 j Donder en bliksem hebben we hier al gehad... Nu is het enkel nog geregen... Al dik twee uur aan een stuk.Yes!!Draai de kranen morgenvroeg pas toe, aub!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.