Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Nou Holland... dat dacht ik ook, vette onweersbuien voorspeld... maar NIX hoor... geen druppel...

Geplaatst:

Denk dat er hier toch wel minimaal 3cm gevallen moet zijn, dus dat gaat wel lekker De onweer viel wel mee.

Edit: Oh, daar is de onweer !

Geplaatst:

Ja! Hier regent 't nu ook.

Geplaatst:
Nou Holland... dat dacht ik ook, vette onweersbuien voorspeld... maar NIX hoor... geen druppel...

hier is het nu wel aan het plensen, komt zo ook richting de stad

vanmiddag was het heerlijk zonnig weer.

Geplaatst:

Klopt... is aangekomen... hier is ook een plensbui bezig.

Geplaatst:

Plensbui??? Hier maar een paar druppels en tis alweer droog...

Geplaatst:

Heerlijke regen gehad en 1 donderklap

Geplaatst:

Hier is het ook alweer voorbij...

Geplaatst:

Da's een kwestie van even wachten ........ er komt nog veel meer aan.

Geplaatst:

Tja, als t knmi 'met codes geel gaat zwaaien weet je al bijna zeker dat 't wel mee zal vallen (of tegen, hangt ervan af hoe je 't bekijkt)

Geplaatst:

Met wat hier daarnet in 5 minuten naar beneden kwam is het de vraag nog maar waar iedereen morgen zijn zaaigoed terugvindt.

Geplaatst:

Vandaag een hoosbui van ongeveer een half uurtje gehad.... Net genoeg om m'n waterput wat bij te vullen. Hopelijk komt er de volgende dagen nog wat bij, want ik heb vééél water nodig om alles hier drinken te geven!!!!

Geplaatst:

Het regent nu hier ook pittig

Geplaatst:

hihi, tussen de plensen door naar de tuinvergadering gefietst...tussen de volgende plensen weer naar huis

Geplaatst:

Het is hier verdorie nog kurkdroog

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hier ook, maar ze beloven morgen regen! Ben benieuwd.

Geplaatst:

Ja ik keek net even..als je niet al te ver van de Oostenrijkse grens zit krijg je wat (Bing weer)

Geplaatst:
Het regent nu hier ook pittig

7 mm in een uurtje tijd gevallen hier gisteravond laat

Geplaatst:

Op dit moment, hagel het behoorlijk.

Geplaatst:
Ja ik keek net even..als je niet al te ver van de Oostenrijkse grens zit krijg je wat (Bing weer)

Ik zit wel een stukje daar vanaf, dichter bij Slovenië, maar vooralsnog HET REGENT! pijpenstelen en noodweer en onweer, dus de tuin is weer blij! Hysterische katten bij het raam, nu allemaal lekker binnen bij het houtfornuis.

edit, nu na 5 minuten is het alweer afgelopen

Geplaatst:

Hier was het ook véél te kort.. Ik moet mij nog steeds erg bukken om water te pakken...

Aan dit tempo is m'n put tegen volgende week droog. Dus nog een beetje regen, graag?

En ze voorspellen bewolkt maar droog voor de komende 14 dagen....

Geplaatst:

gefeliciteerd allemaal. een beetje regen is beter dan niks..zoals wij dus. niks, noppes, nada. ik kan zowat 20 centimeter de grond in kijken door de scheuren

• 2 weken later...
Geplaatst:

En nu heb ik zo goed als geen water meer in m'n put....

"Gelukkig" voorspellen ze hier de komende dagen geregeld buien... Genoeg hopelijk om m'n put terug te vullen en m'n grond en moestuintafel te voorzien van de nodige agua.

Ik ben al enkele dagen van de tapkraan aan't tanken, vandaar ( 4 gieters 's morgens en 4 gieters 's avonds aan 10L de gieter, tel maar op... En de drinkwater van m'n kips zit er nog niet bij )

Ook heb ik gras gezaaid en die mag stilletjesaan beginnen doorkomen.... En niet van hier een spriet en daar een plukje zoals het nu bezig is.

Het mag van mij gaan komen nu.... Alleen nog een uurtje wachten aub... Dan kan ik eerst m'n wasgoed nog binnenhalen...

Geplaatst:

Eindelijk regen, donder en bliksem zelfs, hopelijk blijft het wat duren...

Geplaatst:

Donder en bliksem hebben we hier al gehad... Nu is het enkel nog geregen... Al dik twee uur aan een stuk.

Yes!!

Draai de kranen morgenvroeg pas toe, aub!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.