Geplaatst: 31 augustus 201411 j Het regent. Even een dikke bui. Wat ik zo zie éentje van een paar minuten, maar wel lekker dat ik een huisje op de tuin heb
Geplaatst: 31 augustus 201411 j Tot 15.00 uur geregend,nu schijnt de zon.Kan mijn was nog even drogen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 31 augustus 201411 j De maand augustus, voorlopige gegevens: Beetje nat dus, dat wisten we al. Eindelijk heeft o.a. Zuid-Holland nu een beetje neerslag gehad. Jammer van barstende tomaten, waterige aardbeien, maar het werd wel tijd ... Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 10 september 201411 j Na precies anderhalve dag zon ( eerste hele zonnige dag in weeeeeeeeeeeeeeken) regent het nu al onafgebroken sinds vannacht ( stand nu op 31 mm in nog geen dag) komt er morgen nog veeeeeeeeeeeeel meer regen en dat gaat dus een paar dagen zo door, daarna hebben we het fijne vooruitzicht dat er "iets minder" regen valt. Ik overweeg serieus een kajakverhuur te beginnen op ons achterland, het water kan nergens meer heen, alles is soaked, de moestuin kan je niet meer in want je zakt nu tot je enkels weg. Leuke zomer! NOT..
Geplaatst: 21 september 201411 j Heb je een kajak Piroska? Want zo ja..ik ben gek op kajakken Ik hoop dat ik nu jouw regen heb en dat jij een lekker zonnetje er voor in de plaats hebt.Hier regent het vandaag voor het eerst sinds een week of twee geloof ik, de planten zijn er blij mee. Mooi voor één dagje (hoop ik) binnen werken, appelmoes maken en potjes zoeken en schoonmaken voor de sambal morgen. Zaden van tomaten van het keukenpapier afpulken en labelen/opbergen..enz. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 oktober 201411 j Het regent en onweert hier in Overijssel. Zo nu en dan steekt de zon zijn hoofd om het hoekje , maar de herfst is hier goed ingetreden. Winterjas vanmorgen maar uit de kast gehaald , en heel even de verwarming aan om het ietsje aangenamerte maken in huis
Geplaatst: 7 oktober 201411 j hier is het ook lekker wisselend herfstweer. zojuist een bui met harde windstoten, regen, hagel en onweer. nu schijnt de zon weer.
Geplaatst: 7 oktober 201411 j klap bliksem met een enorme tik in huis...alles nagelopen maar alleen de bliksembeveiliging hing eruit deze:
Geplaatst: 11 december 201411 j Hier is het zo een triest weer dat het donker is in huis. Sultan ligt even in huis, wat erg moeilijk is voor een grote adhd mechelse herder satansbraten Hij probeerd steeds op de bank te kruipen, maar daar is geen plaats voor hem, nee geen honden op de bank.Tiger probeerd ook steeds in huis te sluipen, wat een pech katten blijven buiten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.