Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Het regent. Even een dikke bui. Wat ik zo zie éentje van een paar minuten, maar wel lekker dat ik een huisje op de tuin heb

image78771409492029.jpg

Geplaatst:

Tot 15.00 uur geregend,nu schijnt de zon.

Kan mijn was nog even drogen.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

hier een beetje water, net genoeg om niet te kunnen schoffelen icon12065301409507687.jpg

Geplaatst:

20mm

Geplaatst:

De maand augustus, voorlopige gegevens:

rdsom20140865201409513520.png

Beetje nat dus, dat wisten we al. Eindelijk heeft o.a. Zuid-Holland nu een beetje neerslag gehad. Jammer van barstende tomaten, waterige aardbeien, maar het werd wel tijd ...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Na precies anderhalve dag zon ( eerste hele zonnige dag in weeeeeeeeeeeeeeken) regent het nu al onafgebroken sinds vannacht ( stand nu op 31 mm in nog geen dag) komt er morgen nog veeeeeeeeeeeeel meer regen en dat gaat dus een paar dagen zo door, daarna hebben we het fijne vooruitzicht dat er "iets minder" regen valt.

Ik overweeg serieus een kajakverhuur te beginnen op ons achterland, het water kan nergens meer heen, alles is soaked, de moestuin kan je niet meer in want je zakt nu tot je enkels weg. Leuke zomer! NOT..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb je een kajak Piroska? Want zo ja..ik ben gek op kajakken Ik hoop dat ik nu jouw regen heb en dat jij een lekker zonnetje er voor in de plaats hebt.

Hier regent het vandaag voor het eerst sinds een week of twee geloof ik, de planten zijn er blij mee. Mooi voor één dagje (hoop ik) binnen werken, appelmoes maken en potjes zoeken en schoonmaken voor de sambal morgen. Zaden van tomaten van het keukenpapier afpulken en labelen/opbergen..enz.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het regent en onweert hier in Overijssel. Zo nu en dan steekt de zon zijn hoofd om het hoekje , maar de herfst is

hier goed ingetreden. Winterjas vanmorgen maar uit de kast gehaald , en heel even de verwarming aan om het ietsje aangenamer

te maken in huis

Geplaatst:

hier is het ook lekker wisselend herfstweer.

zojuist een bui met harde windstoten, regen, hagel en onweer. nu schijnt de zon weer.

Geplaatst:

klap bliksem met een enorme tik in huis...alles nagelopen maar alleen de bliksembeveiliging hing eruit

deze:

images70101412701087.jpg

Geplaatst:

?Wat voor ding is dat???

Geplaatst:

bliksembeveiliging dus

in de buurt van je ict in een stopcontact steken

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

Pittige buitje hier en knap donker buiten Verlate herfst...

Geplaatst:

Hier is het zo een triest weer dat het donker is in huis. Sultan ligt even in huis, wat erg moeilijk is voor een grote adhd mechelse herder satansbraten Hij probeerd steeds op de bank te kruipen, maar daar is geen plaats voor hem, nee geen honden op de bank.

Tiger probeerd ook steeds in huis te sluipen, wat een pech katten blijven buiten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.