Geplaatst: 31 mei 201114 j Hij is goed! Even ontopic: het regent, het regent. En ik heb gister alles goed nat gemaakt Nou ja, kunnen ze er weer minstens 2 dagen tegenaan. Ik zie dat mijn radijsjes van al dat water wel lekker groot worden. Good things come in small packages
Geplaatst: 31 mei 201114 j Joepie de poepie, Hans finally got rain! Good things come in small packages
Geplaatst: 31 mei 201114 j Ik zag een mooie wolk over je heen gaan Hans. We hebben hier ook wel wat gehad. De mooie grote onweer bui is helaas over Duitsland gegaan facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 31 mei 201114 j Ja echt waanzinnig gewoon hoe lang het droog was hier, dus ik ben zeker blij ermee.Hangt ook zo'n lekkere frisse regengeur, zal even op slakken jacht gaan komen vast masaal tevoorschijn. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 31 mei 201114 j Als het morgen maar droog en zonnig is potverdorie http://www.youtube.com/watch?v=oNXuowFWu-8 HAHAHAHAHAHA die is goed ik heb hem ook op mijn facebook gezet .......echt herkenbaar voor mij als oud Rotterdammer!!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 31 mei 201114 j Dacht al; ik snap hem niet Wat een leuk filmpje, dat gaat morgen helemaal goedkomen én het blijft droog. Prachtig mooie dag gewenst
Geplaatst: 31 mei 201114 j Hey Rick, alvast gefeliciteerd en uiteraard wensen we jou en Deborah heel veel zonneschijn voor morgen Good things come in small packages
Geplaatst: 31 mei 201114 j Dank jullie wel. Ik heb de link wel weer weg gehaald, want het blijft een openbaar forum dit he
Geplaatst: 31 mei 201114 j Als andere geregistreerden t willen zien kan je t altijd nog pm'en. Good things come in small packages
Geplaatst: 31 mei 201114 j Hier miezerd het al de hele ochtend en zo af en toe wat zware regendruppels groetjes Sandra
Geplaatst: 31 mei 201114 j Hier heeft het van voor half 7 geregend en om iets voor 5 regende het nog Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 1 juni 201114 j Het heeft hier de afgelopen week ook lekker geregend, de regentonnen zitten al halfvol.
Geplaatst: 1 juni 201114 j 20?? Lekker.... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 juni 201114 j 20?? Lekker.... Ja 20 mm. Volgens mijn regenmetertje. Ik was niet thuis, dus hoe en wat weet ik niet, maar ik zie het ook aan de grond etc...
Geplaatst: 1 juni 201114 j Ik kom hier niet eens aan de 5 mm, en ik weet niet meer wanneer de meter is geleegd. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 juni 201114 j Hier gisterenmiddag een kleine wolkbreuk......genoeg om een keer niet te hoeven sjouwen met de gieters gisterenavond dus wat meer tijd om mijn planten te koesteren en bewonderen hahaha!! Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Geplaatst: 1 juni 201114 j er is hier in elk geval wel iets gevallen. Vanmorgen voelde de grond licht vochtig aan. Vrees dat het alleen wel weer van korte duur zal zijn en dat we binnekort wel weer mogen sproeien.
Geplaatst: 1 juni 201114 j afgelopen dagen hier denk in totaal ergens tussen de 20mm en 30mm denk ik. maar nu weer lekker zonnetje Werd wel tijd. Wel mooie getimed, t woord mooi weer en we hebben vrij, > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 2 juni 201114 j Gefeliciteerd, gave auto hadden jullie! lekker ZZ-top Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 2 juni 201114 j Prachtig paar, fantastisch weer, mooie foto's en wat een triest topic waar deze te zien zijn
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.