Geplaatst: 24 juli 201411 j Ik kwam laatst de Coox (van Envirovit) tegen (aanbieding van Essent)... Dus heb van alles daarover nagezocht maar kwam vooral steeds dezelfde texten tegen en steeds diezelfde éne kok die er een soepje op maakt. http://www.hier.nu/coox/ Omdat deze cooker weinig hout verbruikt leek het mij misschien wel wat voor bij mn huisje...Dus ben ik nu op zoek naar mensen die ervaring hebben met dit apparaat... Verbruikt het echt zo weinig hout, moet je vaak bijvullen zodat je eigenlijk niet met eten bereiden bezig kan zijn? Waar blijft de as/sintels? Of is het gewoon een heel goed ding? Want zit er dus over te denken om er één aan te schaffen... misschien... 26 september 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 24 juli 201411 j Oh, dat is wel leuk en handig, zo'n ding! Ook voor in onze buurttuin om thee op te zetten enzo! Maar nee, verder geen ervaring mee dus
Geplaatst: 26 september 201510 j Auteur Nou, die Rocketstove heb ik dus indertijd aangeschaft en al veel plezier van gehad.Hoef niet meer veel hout te verstoken in een groter vuur om wat eten te bereiden of een ketel water te koken. Dus bevalt echt prima... Totdat... opeens de handvatten gesmolten bleken te zijn... Das natuurlijk niet handig... Dus heb vorige week de leverancier Envirofit benaderd en onmiddellijk een positieve reactie gekregen. Of ik even wat foto's wilde opsturen en dat het goed geregeld zou worden. Wat bleek... het isolatiemateriaal binnenin was maar tot de helft aangebracht (dat was nu te zien omdat dat gesmolten handvat er uit lag) dus de boel was niet goed geïsoleerd waardoor de handvatten waarschijnlijk zijn gesmolten.Na overleg met de fabrikant werd mij een nieuwe rocketstove aangeboden. En ondertussen staat hier dus alweer een gloednieuwe Coox die ze gelijk hebben opgestuurd. Met het verzoek of ik de oude terug wil sturen. Dus perfecte service en afhandeling.
Geplaatst: 27 september 201510 j Netjes afgehandeld. Mooi ding ook. Ook lekker om stoofgerechten mee te maken. Mijn man heeft een houder gemaakt voor mijn ketel,en dus staat ie regelmatig lekker te pruttelen. De mijne gebruikt ook niet veel hout, en ik gebruik ook wel kooltjes.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.