Ferdo Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Ik ben Ferdinand, 32 jaar uit West-Brabant. In mijn achtertuin heb ik een klein kasje, waarin ik komkommer (geplant), tomaat (vlees- en gewoon, geplant), wortel (gezaaid) en lente-ui (gezaaid) heb staan. De sla is er inmiddels al uit, en geconsumeerd. Verder in de tuin heb ik meer lente-ui en wortel in potjes gezaaid, ik heb vleestomaten in de volle grond en een kruisbessenstruik. Al met al erg gezellig. Verder hebben we ook nog een aantal bloemen, mijn vriendin vindt dat leuker dan groenten Dus, dat was het zo'n beetje.... wat mijn tuin betreft althans Oh ja, ook nog wat foto's..... Houdoe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Welkom en denk eens aan eetbare bloemen : eetbare-bloemen-t4023.html . Dan kan je de bloemen voor je vriendin en je eigen voeding telen in combinatie doen. Of ornamental pepers neer zetten en er dan later wel chilipoeder er van maken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferdo Posted July 24, 2014 Author Share Posted July 24, 2014 Haha dankjewel!!! Maar we redden het wel samen hoor, de tuin is net groot genoeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 Welkom, probeer eens oost-indische kers....ook erg leuk en veel toepasbaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Bloemen en groenten, mooie combi maar soms woekeren die o.i.k. te veel. Je tomaten zien er goed uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Welkom! Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts