Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
Als het antwoord me zou boeien

Typisch een bewoner van 3,6

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Bewoners van 3,6 knippen hun slablaadjes af, en steken het vervolgens ongewassen in de snuit: geen gif, geen luis, geen vuil, maar ja, de drie-komma-zessers kweken dan ook hun sla op de vensterbank... al lijkt me dat de sla uit de groeibakken van stelsel 2 net zo min vervuild is...

Geplaatst:

Dat weet ik niet ik woon op 1,

Maarja daar is juist gewaarschuwd om je groente uit winkel maar ook tuin goed te wassen, door de gezondsheids dienst nogwel , omdat ze er wat opvinden waardoor je resistent voor antibiotica kan worden daarvan.

Irritant is alleen dat ze vergeten zijn te zeggen waarom/waardoor dat spul er opkomt

Geplaatst:
  • Auteur

De sla van de mevrouw van 3,6 groeit op biologische compost (gekocht), omdat ze de meststoffen van de reguliere potgrond niet helemaal begrijpt en vertrouwd. Maar alleen de bladgroentes, anders vind ze het te prijzig worden. De tomaatjes enzo staan wel in reguliere potgrond van AH en consorten.

Geplaatst:

Nou ik blijf het bijzonder vinden, je hebt vast een licht koel huis ofzo. ik zie dit niet iemand je snel nadoen.

Geplaatst:

Echt heel lelijk vindt ik het niet, ja mischien in een doorsnee huis maar in een high-tec woning kantoor heeft het best wat.

ik vondt de keuken met rare spoelbak wel stuk mooier

Geplaatst:

De oplossing voor een lekker eigen gevangen vissie met goede kruiden en een blaadje sla

Good things come in small packages

• 1 maand later ...
Geplaatst:

zonnestelsel 1, 2, 3,6..... is dit n insidejoke of serieus iets wat ik niet snap? Supergaaf Jasmin, die filmpjes, innovatief!

Geplaatst:
  • Auteur
zonnestelsel 1, 2, 3,6..... is dit n insidejoke of serieus iets wat ik niet snap? Supergaaf Jasmin, die filmpjes, innovatief!

Wij van het Moestuinforum zijn serieus in staat met Warp-snelheid van stelsel naar stelsel te reizen, dat heb je goed begrepen.

Van harte welkom om mee te vliegen....

Geplaatst:

Kom vooral eens bij mij langs. Ik woon eenzaam en alleen op een stikstofplaneet... hier groeien alleen blaadjes.

Grote grijns.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

bedankt voor de gastvrijheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic