Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ook maar even voorstellen...


BartV

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan: mijn naam is Bart en ik kom uit België.

 

Na lang verbouwen was begin dit jaar eindelijk ons tuintje aan de beurt en ik heb dan ook getracht een klein stadstuintje optimaal om te toveren tot een heuse mini-boerderij (zeg ik altijd al grappend) met kippen, een groentebed en plek voor kruiden en kleinfruit.

 

Ben sowieso een absolute beginner, al heeft de eerste zomer stadstuinieren me al heel veel geleerd (vooral hoe het niet moet )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel even wat foto's teruggevonden die nog op de telefoon stonden.

 

Hier heb je ons tuintje, met rechts het groentebed en links het kippenhok. Achteraan in de houten bekisting, is er ruimte voor kruiden, aardbeiden, ...

Vooraan tegen de omheining van de kippenren klimt nu ook kleinfruit zoals bramen, rode bessen en framboos.

 

Vooraan toch nog wat gras, zodat ons zoontje nog wat speelruimte over heeft en een terras, waar ondertussen een picknickbank staat.

 

tuin59071408342644.jpg

 

We hebben twee kippen...twee flinke Brahma-dames. Ze helpen met het keukenafval, zorgen voor eitjes en zijn vooral heel erg leuk voor ons zoontje van zestien maanden.

 

kippen38911408342643.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje van een nood een deugd gemaakt...dat hout achteraan verbergt eigenlijk de betonnen fundering/kering die voorkomt dat de muur zou gaan instorten. We hebben er bakken van laten maken, kwestie van het toch ietwat functioneel te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...