koenpoging Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Dag Iedereen, hier de Koen : amateur vierkante meter moestuin starter vandaar "KOENPOGING" als inlog Gezien mijn zoon verleden jaar op school, met wat plantjes naar huis kwam, zag hij het zitten om eens wat te kweken We hebben weinig plaats om te moestuinen en dus had ik een vierkante meter gekocht. Helaas, bij die jongens na 1 2 3 was de interesse al verdwenen en liever een I-pad in de handen dan het onderhoud van de tuin. Ik heb beloofd dat het volgend jaar mijne toer zou zijn om de verantwoordelijkheid op te nemen en zo geschiedde!Koen zijn vierkante meter is geboren ! Als leek niet slecht voor de eerste keer, maar zien jullie wel in een volgende post van de huidige situatie.Hopelijk kunnen jullie me helpen met het oplossen van sommige van mijn frustraties want is niet van een leien dakje gelopen, wat wil je als leek en in de boeken is het ook niet altijd even duidelijk! Tot binnenkort. Koen Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Jenneke Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Welkom hier en veel plezier met je vierkante meterbak. Kijk wel uit want voor je het weet loopt het uit de hand Ik ben twee jaar geleden ook met één vierkante meter begonnen, inmiddels heb ik er twee, een klein kasje en een heleboel potten, bakken kratten en wasmanden. En volgend jaar wil ik er nog graag een tomatenkasje bij Ook veel last van slakken gehad maar sinds er twee padden in m'n kasje wonen een stuk minder, en ik geef ze regelmatig vliegles over de schutting Quote
Stan Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Welkom Koen, maar ook als je 20 jaar of meer in de tuin rond loopt gaat er wel eens iets niet zoals je zelf zou willen dat hoort erbij. Van superoogsten tot geen oogst. Je moet ook maar het geluk hebben geen schade te krijgen door storm en hagel e.d. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Connie Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Welkom Koen Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Jorieke123 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Welkom nerd Altijd leuk om er weer een Belg bij te hebben. Quote
koenpoging Geplaatst: 21 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2014 Dank Geert hmmm tuinieren ze niet genoeg in België Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Jane Doe Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Welkom, veel forum en moestuinplezier. Quote
geertlaurent Geplaatst: 22 augustus 2014 Geplaatst: 22 augustus 2014 Dank Geert hmmm tuinieren ze niet genoeg in België Toch wel hoor maar hoe meer er ook hier lid worden hoe makkelijker het ruilen van zaden wordt binnen onze eigen landsgrenzen en het verkrijgen van een Belgische forumdag Quote
Akita Geplaatst: 24 augustus 2014 Geplaatst: 24 augustus 2014 Welkom Koen de nerd Leuk om te zien dat er weer een naamgenoot bij is. Groetjes van Koen de andere nerd Quote Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
koenpoging Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2014 Dank Nerd Koen de tweede Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
koenpoging Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2014 Even bij de voorstelling vergeten maar dit is eerder het departement van m'n vrouw We hebben 4 goudvisjes, 7 legbaterij kippen en een haan, 5 katten en 2 schapen. 't maar om te zeggen dat zij mischien ook wel eens onder m'n naam zal inloggen...maar gemakkelijk te weten , 't zal onder het nutsdieren onderwerp zijn groeten Koen Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
thea Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Dank Geert hmmm tuinieren ze niet genoeg in België Toch wel hoor maar hoe meer er ook hier lid worden hoe makkelijker het ruilen van zaden wordt binnen onze eigen landsgrenzen en het verkrijgen van een Belgische forumdag WELKOM KOEN. Gewoon datum prikken en iedereen uitnodigen.Wallala klaar................... Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
koenpoging Geplaatst: 23 februari 2015 Auteur Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom hier en veel plezier met je vierkante meterbak. Kijk wel uit want voor je het weet loopt het uit de hand Ik ben twee jaar geleden ook met één vierkante meter begonnen, inmiddels heb ik er twee, een klein kasje en een heleboel potten, bakken kratten en wasmanden. En volgend jaar wil ik er nog graag een tomatenkasje bij Ook veel last van slakken gehad maar sinds er twee padden in m'n kasje wonen een stuk minder, en ik geef ze regelmatig vliegles over de schutting Een eerste vierkante meter wordt nu aangevuld met een tweede wat grotere nog een halve rechthoek voor de vrouw, een tomaten serre en een kweekkastje )) Dit jaars doel : wat minder mislukkingen en hopelijk apero tomaatjes die ik niet verlies aan de patattenplaag !!!!! To be continued! koen is back in full force dit jaar Tot binnenkort op een of andere onderwerp Quote Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje
Jenneke Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Loopt net zo uit de hand als bij mij Quote
Deborah Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Welkom hier! Ik heb net voor zoonlief (7 jaar en ook een groot Ipad liefhebber), een moestuinbak aangeschaft (ik heb liever niet dat hij tussen mijn planten gaat rommelen. Dat hij al onze aardbeien en frambozen opeet is tot daar aan toe...). We beginnen straks met zijn Albert Heijn moestuinzaaisels en vullen dat zo nodig aan met sla en worteltjes en zo. De bak zal wel snel vol zijn. De buurvrouw wil nu ook zo'n bak, dus het is wel besmettelijk Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Lunake Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Hey welkom mede vierkante meter tuinman succes ermee! Benieuwd naar jouw resultaten! Quote
koolrabi Geplaatst: 23 februari 2015 Geplaatst: 23 februari 2015 Die vierkantemeterbakken hebben de neiging te groeien naar meer en groter, net als de gewassen die je erin zaait.Ik spreek uit ervaring.Veel succes ermee. Dat gaat vast goed komen. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.