Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

MG626669771408561006.jpg

Dag Iedereen, hier de Koen : amateur vierkante meter moestuin starter vandaar "KOENPOGING" als inlog

Gezien mijn zoon verleden jaar op school, met wat plantjes naar huis kwam, zag hij het zitten om eens wat te kweken

We hebben weinig plaats om te moestuinen en dus had ik een vierkante meter gekocht. Helaas, bij die jongens na 1 2 3 was de interesse al verdwenen en liever een I-pad in de handen dan het onderhoud van de tuin.

Ik heb beloofd dat het volgend jaar mijne toer zou zijn om de verantwoordelijkheid op te nemen en zo geschiedde!

Koen zijn vierkante meter is geboren !

Als leek niet slecht voor de eerste keer, maar zien jullie wel in een volgende post van de huidige situatie.

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het oplossen van sommige van mijn frustraties want is niet van een leien dakje gelopen, wat wil je als leek en in de boeken is het ook niet altijd even duidelijk!

Tot binnenkort.

Koen

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

Welkom hier en veel plezier met je vierkante meterbak. Kijk wel uit want voor je het weet loopt het uit de hand Ik ben twee jaar geleden ook met één vierkante meter begonnen, inmiddels heb ik er twee, een klein kasje en een heleboel potten, bakken kratten en wasmanden. En volgend jaar wil ik er nog graag een tomatenkasje bij

Ook veel last van slakken gehad maar sinds er twee padden in m'n kasje wonen een stuk minder, en ik geef ze regelmatig vliegles over de schutting

Geplaatst:

Welkom Koen, maar ook als je 20 jaar of meer in de tuin rond loopt gaat er wel eens iets niet zoals je zelf zou willen dat hoort erbij. Van superoogsten tot geen oogst. Je moet ook maar het geluk hebben geen schade te krijgen door storm en hagel e.d.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Dank Geert

hmmm tuinieren ze niet genoeg in België

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:
Dank Geert

Toch wel hoor maar hoe meer er ook hier lid worden hoe makkelijker het ruilen van zaden wordt binnen onze eigen landsgrenzen en het verkrijgen van een Belgische forumdag

Geplaatst:

Welkom Koen de nerd

Leuk om te zien dat er weer een naamgenoot bij is.

Groetjes van

Koen de andere nerd

Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014

Geplaatst:

Even bij de voorstelling vergeten maar dit is eerder het departement van m'n vrouw

We hebben 4 goudvisjes, 7 legbaterij kippen en een haan, 5 katten en 2 schapen.

't maar om te zeggen dat zij mischien ook wel eens onder m'n naam zal inloggen...maar gemakkelijk te weten , 't zal onder het nutsdieren onderwerp zijn

groeten

Koen

Geplaatst:
Dank Geert

Toch wel hoor maar hoe meer er ook hier lid worden hoe makkelijker het ruilen van zaden wordt binnen onze eigen landsgrenzen en het verkrijgen van een Belgische forumdag

WELKOM KOEN.

Gewoon datum prikken en iedereen uitnodigen.

Wallala klaar...................

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

• 5 maanden later ...
Geplaatst:
Welkom hier en veel plezier met je vierkante meterbak. Kijk wel uit want voor je het weet loopt het uit de hand Ik ben twee jaar geleden ook met één vierkante meter begonnen, inmiddels heb ik er twee, een klein kasje en een heleboel potten, bakken kratten en wasmanden. En volgend jaar wil ik er nog graag een tomatenkasje bij

Ook veel last van slakken gehad maar sinds er twee padden in m'n kasje wonen een stuk minder, en ik geef ze regelmatig vliegles over de schutting

Een eerste vierkante meter wordt nu aangevuld met een tweede wat grotere nog een halve rechthoek voor de vrouw, een tomaten serre en een kweekkastje ))

Dit jaars doel : wat minder mislukkingen en hopelijk apero tomaatjes die ik niet verlies aan de patattenplaag !!!!! To be continued! koen is back in full force dit jaar

Tot binnenkort op een of andere onderwerp

Geplaatst:

Welkom hier!

Ik heb net voor zoonlief (7 jaar en ook een groot Ipad liefhebber), een moestuinbak aangeschaft (ik heb liever niet dat hij tussen mijn planten gaat rommelen. Dat hij al onze aardbeien en frambozen opeet is tot daar aan toe...). We beginnen straks met zijn Albert Heijn moestuinzaaisels en vullen dat zo nodig aan met sla en worteltjes en zo. De bak zal wel snel vol zijn.

De buurvrouw wil nu ook zo'n bak, dus het is wel besmettelijk

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...