Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD lijstje Aalterse Willy


aalterse-willy

Aanbevolen berichten

Twee perziken, reeds besproken.

Zelf gewonnen zaad van;

zevenjaarse spinazie, Rumex patientia ook plantjes voor wie er zou willen.

krulpeterselie

winterprei

groene basilicum

 

Framboos stekken met wortel, moet er toch uitdoen.

 

Denk alles gewoon op de tafel te deponeren want ik vraag nu niets in ruil, ik zie wel of er iets is wat me interesseert.

aangepast door Gast

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stek had je gevraagd, moet eerst zien of ik er nog kan van nemen want de frambozen zijn er te ver over gegroeid en ze hebben te lang in het donker gestaan, deze winter verplanten.

Maar ik probeer hoor, was het niet vergeten.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb een 20 tal plantjes in potten gezet maar de slakken hebben er al goed aan gezeten hoor, ze komen er wel door nu.

Heb ook een grote mierikswortel wat rozemarijn, twee of drie, en die jiaogulan welke ik van iemand kreeg, dat is nu een redelijke plant maar De vrouw wil er geen thee van maken, ze lust geen thee.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto zal al goed vol zitten geloof ik maar ik heb hier heel wat rode biet staan welke weg moet en we hebben er genoeg ingemaakt.

Zal ik die meebrengen? Eventueel voor Jorieke haar varkens.

Maar wie wil kan er een paar kilo krijgen hoor.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou echt niet goed weten wat we nodig zouden hebben, de tuin is niet zo groot en volgend jaar denk ik die andere tuin niet meer te hebben, die huurders denken een huis te kopen en dat zou wel eens snel kunnen gaan.

Ik breng ook nog wat japanse wijnbes mee voor wie ze wil.

Mag er bij een vriend gaan halen voor ik naar de MTFD kom.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rode bieten komen zo te zien wel op. Voor mezelf zal ik er niet van nemen, want ik verdraag groente alleen als het heel vers is, dus zaterdagochtend nog geoogst is (en ik neem niet aan dat je zaterdag voor je de lange reis maakt ook nog bieten gaat lopen oogsten), maar als op de oogsttafel blijkt dat er nog bieten over zijn, dan neem ik ze graag mee voor mijn man, die er net als ik dol op is. Mijn man komt ook mee naar de mtfd, hij is mijn chauffeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...