sammetje Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Ha mensen,Ik zie hier in de buurt al overal hazelnoten liggen, da's best vroeg toch? Hoe is het bij jullie met de walnoten beginnen die ook al te vallen? Zo ja dan weet ik dat ik binnenkort weer naar mijn raapadresje moet gaan. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Walnoten en beukennootjes vallen nu al ja. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Erny Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Stadspark hier in Groningen ligt vol met beukenootjes. En mijn hazelnootboom laat zn noten ook al vallen. Quote
Stan Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 De struik- en boomhazelaars al wel maar de walnoten nog maar enkele noten. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Hier vallen nog maar enkele, echt niet veel. De meesten zijn echt nog onrijp groen. Quote
Bee Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Vandaag reeds een dertigtal walnoten kunnen rapen maar de meeste hangen nog aan de boom... Quote
maggy Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 hier hangen ze ook allemaal nog aan de boom een stuk of 10 hebben we er al geraapt de oogst is hier wel nog niet zo groot want onze boom is nog vrij jong een jaar of 6 of 7 Quote
RobO Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 hier 20 hazelnoten in de thuistuin, de rest moeten we elk jaar jammer genoeg wegsnoeien ivm de buurtjes...weet iemand trouwens een raapadresje in de buurt? Quote
SuusP Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Veel hazelnoten hier, raap bijna elke dag paar handen als ik met de hond ga wandelen. Walnoten enkele die gevallen zijn, geen idee of die al rijp zijn (zie ze liggen op erven etc. dus die raap ik niet ) Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
HuubvG Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Hazelnootjes liggen hier al een tijdje voor het oprapen in het dorp. Gigantische beuken in het centrum houden hun nootjes nog even vast, maar de eerste liggen er al onder. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.