Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ha mensen,

Ik zie hier in de buurt al overal hazelnoten liggen, da's best vroeg toch?

Hoe is het bij jullie met de walnoten beginnen die ook al te vallen? Zo ja dan weet ik dat ik binnenkort weer naar mijn raapadresje moet gaan.

Geplaatst:

Hier vallen nog maar enkele, echt niet veel. De meesten zijn echt nog onrijp groen.

Geplaatst:

hier hangen ze ook allemaal nog aan de boom een stuk of 10 hebben we er al geraapt de oogst is hier wel nog niet zo groot want onze boom is nog vrij jong een jaar of 6 of 7

Geplaatst:

hier 20 hazelnoten in de thuistuin, de rest moeten we elk jaar jammer genoeg wegsnoeien ivm de buurtjes

...weet iemand trouwens een raapadresje in de buurt?

Geplaatst:

Veel hazelnoten hier, raap bijna elke dag paar handen als ik met de hond ga wandelen. Walnoten enkele die gevallen zijn, geen idee of die al rijp zijn (zie ze liggen op erven etc. dus die raap ik niet )

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hazelnootjes liggen hier al een tijdje voor het oprapen in het dorp. Gigantische beuken in het centrum houden hun nootjes nog even vast, maar de eerste liggen er al onder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...