Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Moest het nog lukken, zou ik nog willen meedoen (heb zojuist voorstel gekregen om een volkstuintje te gaan kiezen).

Ik woon in Lokeren dus niet ver van Waaslander uit Waasmunster. Ik moet wel mijn zaden nog gaan bestellen (zeer binnenkort zal dit gebeuren) maar heb wel al gekochte zaden van eetbare bloemen en kruiden.

Geplaatst:

Ik wil ook nog steeds meedoen

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb je in de lijst gezet Simonvb.

Stuur de zaden maar door Mari dan voeg ik er nog wat bij en dan kan die enveloppe ook aan zijn route beginnen. Als alles mee zit kan die dan eind volgende week al beginnen aan zijn route.

Geplaatst:

Gisteravond bij thuiskomst uit de Ardennen was de enveloppe er.

Nu ga ik deze voormiddag kijken wat er in steekt en er wat bij doen ook, weet niet of ik er wat uit haal want ik heb nog zoveel zaden.

Naar welk adres moet ik die dan morgen sturen?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Heb wat zaden bijgevoegd, echter van enkele peperzaadjes kon ik niet meer zien wat het was, de inkt was door de zon verbleekt. Het zijn, denk ik, rode en gele rawitt.

Graag had ik vandaag nog geweten naar wie ik de enveloppe moet sturen.

Geplaatst:
Heb wat zaden bijgevoegd, echter van enkele peperzaadjes kon ik niet meer zien wat het was, de inkt was door de zon verbleekt. Het zijn, denk ik, rode en gele rawitt.

Graag had ik vandaag nog geweten naar wie ik de enveloppe moet sturen.

Volgens mij is het de volgorde van deelnemerslijst in het 2 de bericht . Daar lijkt me dat het steeds aangepast word zoals gisteren nog persoon toegevoegd .

Geplaatst:

Daar staan wel enkele namen maar geen adressen.

Geplaatst:

Weet nog steeds niet naar welk adres ik de enveloppe moet sturen, heb nu een PB gestuurd naar Beginnertje, die woont hier vlakbij.

Geplaatst:

heb je geen PB gehad van geertlaurent? enige tijd terug misschien al?

dat staat namelijk wel in de openingspost:

> Iedere deelnemer krijgt een privé bericht met de adresgegevens van de deelnemer na hem of haar. Dit adres ligt (indien mogelijk) in de buurt van je eigen adres. Je kunt zelf aangeven welke plaatsen je vaak bezoekt (voor werk, familie etc.), dan wordt daar in de mate van het mogelijke rekening mee gehouden.

volgens de lijst zou de envelop inderdaad naar Beginnerke gaan.

Geplaatst:

Ben naar mijn inbox gaan kijken maar nergens een adres te zien, jammer maar zo komt er wel vertraging natuurlijk.

Geplaatst:

dan hopen dat geertlaurent of Beginnerke snel reageert.

Geplaatst:

Moet ik nu zeggen, "Wie eerst komt, eerst maalt"?

Het eerste adres wat ik binnen krijg per PB kan eerstdaags de enveloppe verwachten zou ik nu zeggen.

Iedereen is toch niet naar de Ardennen?

De zadenenveloppe wacht op een verzendadres!!

Geplaatst:

Ja het is niet de bedoeling vermoed ik dat iedereen volgorde maar ga veranderen . Maar omdat het toch zelfde provincie is en als je terug voor een week naar Ardenne ga zal ik u mijn adres doorsturen .Moest je het juiste adres niet hebben tegen u vertrek . En dan omgekeerde volgorde van bij mij naar beginnertje ? Simonvb is in buurtgemeente zo enkele dagen met post te vermijden door rechtstreeks in de bus te steken ?

Geplaatst:

Waaslander, ze komt naar u toe, gaat seffens met de postbode mee.

Geplaatst:
Waaslander, ze komt naar u toe, gaat seffens met de postbode mee.

Ok ik verwacht hem dan binnen enkele dagen .

Heb een PB gestuurd naar geertlaurent om zijn idee te vragen naar vervolg . Ik wil zijn werk zeker niet te niet doen .

Maar voor snelheid opvolging denk ik aan te raden na mij Simonvb ? Voor zekerheid hem ook maar een PB bericht voor zijn adres gegevens

Geplaatst:

Je hebt mijn adres Waaslander

Wacht nog even af op Geertlaurent of ik dan naar lovebug356 - Staden (West-Vlaanderen) moet sturen.

Misschien dat iedereen die meedoet, zich kan abonneren op dit onderwerp, dan krijg je een melding bij nieuwe berichten in dit draadje.

Klik links onderaan op de pagina op: Abonneer op dit onderwerp

Geplaatst:

Eerst Beginnerke dan nog lijkt me ?

Kan daarna weer de normale route worden opgepakt met lovebug356.

Geplaatst:

Ai, waarschijnlijk net iets te laat. Ik zou in principe vandaag in Aalter kunnen passeren maar hij zal waarschijnlijk al weg zijn met de postbode....

Geplaatst:

Hij is inderdaad van deze morgen weg, tja, als ik het niet weet dan komt de eerste de beste aan de beurt voor mij hé.

Als nu iedereen eens een PB stuurt met zijn adres naar diegene die normaal gezien de enveloppen naar hem moet sturen dan is het toch opgelost denk ik hé?

Natuurlijk, als de mails niet gelezen worden??????

Geplaatst:
  • Auteur

Ik kijk ook is een halve dag niet op het forum

Heb de lijst aagepast, dus van Willy naar waaslander, dan zo naar Simon en dan naar beginnertje en dan weer naar Lovebug en zo verder. Uiteraard is de post/Bpost geen verplicht gegeven je mag ook met elkaar afspreken om langs te gaan of wat dan ook.

Aangezien ik maar van de helft een volledig adres heb wil ik vragen dat IEDEREEN naar de persoon na hem in de lijst een PB stuurt, dit met de vraag naar zijn of haar adres. Zodanig dat je weet waar je de zadenenveloppe heen mag sturen...

Als iedereen ook zijn VOLLEDIGE ADRES naar mij door wil sturen per PB dan hebben we ook nog een back-up voor als er toch een adres ontbreekt. Waarvoor dank.

Geplaatst:
  • Auteur

Morgen zou "enveloppe2" van Mari hier moeten aankomen & dan kan die deze week weer verder naar Ktrijn. "Enveloppe1" is nu onderweg van Willy naar Waaslander.

Simonvb neem jij even contact op met Beginnertje voor de juiste adresgegevens? Enkel als je die niet hebt op datum van ontvangst van de enveloppe mag je Beginnertje vervangen door lovebug356 en dan passen we de lijst weer aan maar daar ga ik in eerste instantie niet van uit.

Geplaatst:
Je hebt mijn adres Waaslander

Daar voor moet je op een van oorsprong Nederlandse site zitten om in contact te komen met iemand die enkele km van u woont . En waar je op enkele 100 m elke dag meer dan 1 keer passeert gemiddeld.

Geplaatst:
  • Auteur

De zending van Mari is aangekomen. Erg leuke zending met veel verschillende dingen in

Deze gaat donderdag weer de post op dan is die vrijdag alweer bij de volgende.

Geplaatst:

Ik hou mijn brievenbus in de gate!

Mijn zaadjes om erbij te steken liggen klaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic