Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, Willy. Waaslander zou volgens de planning enveloppe 2 naar jouw moeten doorsturen.

Ik zie dat enveloppe 2 nu geleverd zou moeten zijn volgens de tracker van bpost bij Simonvb.

Geplaatst:

Kan je ook als 'nieuweling' nog meedoen? Of moet ik wachten tot volgend jaar? Ik zaai namelijk altijd van alles maar een paar zaadjes, en de rest van het zaad spaar ik, maar dat blijft natuurlijk niet altijd bruikbaar.. Dit lijkt me leuk om zo toch meer soorten te hebben en mijn overschotjes weer te delen?

Groeten Krikke

Geplaatst: (aangepast)

Hoi Krikke, je kan zeker en vast meedoen. Er zijn wel meer 'nieuwelingen van de moestuin of het forum' die meedoen Ik zal u al op de 'te laat' lijst zetten, moet nog kijken hoe we dit nu precies gaan regelen.

Whoow wat een mooie doos (de inhoud hé)

aangepast door Gast
Geplaatst:
Hoi Krikke, je kan zeker en vast meedoen. Er zijn wel meer 'nieuwelingen van de moestuin of het forum' die meedoen

Ik zal u samen met Wokfish al op de 'te laat' lijst zetten, moet nog kijken hoe we dit nu precies gaan regelen.

Whoow wat een mooie doos (de inhoud hé)

Super! Dikke merci op voorhand al

Geplaatst:
Momenteel heb ik nog niets ontvangen, hopelijk is het morgen hier.

Ai, Ik weet niet hoe dat tracking systeem werkt van bpost. Het zou in principe moeten geleverd zijn gisteren. Mss heeft een van de buren het in ontvangst genomen.

Geplaatst:

Mag ik voorstellen om de 'te laat' mensen in te voegen vöör de tweede ronde begint?

Dan zitten ze zo in de rotatie. Is maar een gedacht hé.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Amai, er zit in enveloppe (eigenlijk pakket) twee ook veel.

Blij dat hij hier toegekomen is, postbode heeft het op mijn vensterbank gelegd aan de zijkant van mijn huis aangezien het niet meer door de brievenbus kan. Geen idee of het er gisteren ook al lag (was donker toen ik thuis kwam), karton was wel wat nat maar alles zat in een grote gripzak en dus geen probleem. Ik kan terug beginnen met uitzoeken.

Geplaatst:
hier zijn gisteren de eerste plantjes uitgekomen van zaden uit de enveloppe.

Moneymaker tomaten.

P.

Leuke tomaten en altijd leuk om horen dat de zaadjes het goed doen. Had er zelf ook wat moneymakers ingestopt, geen idee of het die zijn die jij nu hebt .
Geplaatst:
Ik heb 'Meikoningin' gezaaid Geert.

Hoop dat het daar nog niet te vroeg voor is...mijn vingers jeukten zo hé

Volgens verpakking zaaien onder glas jan-maart oogsten mei juni ." Kan in de zomer niet geteeld worden "sta er bij op de verpakking .

Geplaatst:

hier wacht ik nog af of alles gaat kiemen dat we gezaaid hebben vorige week, 'k weet namelijk niet hoe lang alles zou moeten duren.

Het staan in miniserre's bovenop de aquarium.

P.

Geplaatst: (aangepast)

De enveloppe van heidike_21 is aangekomen op em de (voorlopige) eindbestemming. Paste in de bus en zit erg erg vol Deze avond is uitzoeken wat er allemaal inzit. Erg blij dat de enveloppe helemaal rond geraakt is zonder echte problemen.

De witte paprika zaden zijn goed aangekomen met de enveloppe, meteen ook maar wat blauwe paprika gezaaid Is die echt blauw?

aangepast door Gast
Geplaatst:

Waaslander heeft de enveloppe 2 binnen gebracht, al eens rap, gekeken wat er in zit en sommige dingen kan ik nog wel gebruiken, niet veel uiteraard want ik heb al veel. En vooral, straks misschien geen plaats meer. De grond naast de deur mag ik al niet meer gebruiken en die waar mijn kippen lopen, wel, die mensen hebben ook een huis gekocht en gaan verhuizen.

Dus morgen zal die enveloppe wel richting Wokfish vertrekken denk ik, tenware dat ik ander bericht krijg hieromtrent.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...