marije124 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Heeft iemand al eens geprobeerd om rucola in te vriezen en zo ja, hoe beviel dat?Het komt op het moment als sla echt mijn oren uit maar gestoofd heb ik het nog nooit gegeten.Zelfde vraag eigenlijk voor pluksla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marije124 Posted May 5, 2011 Author Share Posted May 5, 2011 Niemand?????Het groeit echt de pan uit en ivm nitraat/nitriet mag je er maar zo weinig van.Ik vind het zo zonde om weg te gooien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Ik heb er geen ervaring mee, onze sla kan met groeien ons niet bijhouden met eten . Sla stamppot kan toch ook ( zelf nog nooit op ), lijkt me wel dat je het uit de diepvries in de stamp nog kan verwerken. Maar nogmaals nog niet geprobeerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marije124 Posted May 5, 2011 Author Share Posted May 5, 2011 Ik heb er geen ervaring mee, onze sla kan met groeien ons niet bijhouden met eten . Sla stamppot kan toch ook ( zelf nog nooit op ), lijkt me wel dat je het uit de diepvries in de stamp nog kan verwerken. Maar nogmaals nog niet geprobeerd. Ik ben maar alleen en dan is het gauw teveel helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted May 5, 2011 Share Posted May 5, 2011 Google eens voor recepten die heel anders zijn dan je tot nu toe hebt gemaakt met sla (rucola).Je kan ook bij sommige sites zoals AH rucola of sla intikken bij de afdeling recepten en dan kan je zien wat je er nog meer mee kunt doen.Wel lastig dat je alleen bent om t op te maken. Kan je niet iemand anders er mee blij maken? Familie, vrienden, buren. Of vraag eens iemand te eten. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...