Geplaatst: 26 september 201411 j Hoi allemaal De afgelopen maanden niet op het forum geweest.Maar nu ben ik er weer Mijn schoonvader is deze zomer erg ziek geweest en helaas op 28 juni overleden.met de moestuin en alles regelen had ik geen tijd over voor het forum maar nu ben ik er weer alles is weer rustig en ga op het gemakje de draad weer oppakken. Groetjes Rianne een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 26 september 201411 j Welkom terug beertje en gecondoleerd met je schoonpapa.Je hebt genoeg om bij te lezen Fijn dat je er weer bent Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 26 september 201411 j Ja, Rianne, je afwezigheid op het forum was me toch al een paar keer opgevallen, omdat je altijd zo enthousiast bent en "van de overkant" bent hier in Zeeland. Fijn dat je er weer bent, hier! Sterkte met het gemis en verdriet om jullie (schoon)vader! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 26 september 201411 j Wat een narigheid toch. Gecondoleerd nog en hopelijk heb je weer wat inspiratie en afleiding op het forum.Groetjes jessica.
Geplaatst: 26 september 201411 j Nog gecontroleerd. Welkom terug. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.