Jane Doe Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Zit me af te vragen of er vraag is voor een zadenenvelop voor Duitsland? Lijkt mij wel een leuk idee, voor de moestuinliefhebbers in Duitsland. Nederlandse is er al, Belgische gaat beginnen, waarom geen Duitse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Omdat er weinig Nederlands sprekende mensen die in Duitsland wonen op dit forum zijn? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Begrijp je vraag niet zo, sorry ben blond Voor ieder die in Duitsland woond, Nederlander of Duits (welke nationaliteit ook) die mee willen doen. Zoals de envelop voor Nederland en de envelop voor België. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 hoeveel mensen hier op het forum wonen er in duitsland? dat zullen er niet veel zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Geen idee, gaat de anvelop gewoon sneller en meer rond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Hoezo heb je geen idee ? Als je naar de mensen hun profiel kijkt, zijn van de actieve forumbezoekers er 3 , misschien net 4 mensen, in Duitsland wonend.Dus : start gewoon een enveloppe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Ik woon ook in Duitsland. Maar als er maar zo weinig mensen in Duitsland hier op het forum zitten, dan heeft een envelop denk ik ook niet zoveel zin...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Als je naar de mensen hun profiel kijktDan zou jane in israël wonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Bit dat is de juiste instelling Bio-fee of het zin heeft of niet, zou jij het leuk vinden om deel te nemen aan een Duitse zadenenvelop? Denk dat het altijd wel zin heeft, als er maar deelnmers zijn.De envelop kan sneller en vaker rond Vroeg het me gewoon af.Loes Israël is een prachtig land Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Op zich wil ik wel meedoen met een zadenenvelop, maar omdat ik niet ver van de NL grens woon, zou ik ook bij een NL zadenenvenlop kunnnen aansluiten. Als er weinig Duitse animo is, dan sluit ik liever bij een wat grotere groep aan.En ik zie hier verder nog geen reacties van geïnteresseerden...? Jane Doe waar woon jij zelf nou? Als je in Israël woont, waarom wil je dan een Duitse zadenenvelop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Ik woon nu in Duitsland, ben getrouwd met een Duitser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Dan is het misschien wel handig om in je profiel in een leesbare taal te zetten waar je woont. Maar dan zijn wij tweetjes dus nog steeds de enige twee die interesse in een Duitse zadenenvelop zouden hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Gezellig de anvelop steeds heen en weer sturen Even afwachten, denk dat de anderen Duitsers zich nog wel melden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts