Geplaatst: 19 oktober 201411 j Hallo allemaal, iK heb een klein bosje peterselie in mijn kruidentuinje staan maar in een week tijd is die helemaal kaal gevreten. Welk dier zou dit kunnen eten, en wat kan ik er aan doen. groetjesMeave
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Slak.....? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Auteur We know, ik heb met sate prikkers al een prikveldje om de peterselie gemaakt, kunnen ze daar doorheen als ik ze echt heel dicht op elkaar heb gezet? reeën denk ik dat ik daar geen last van heb, woon vlak bij amsterdam... Iemand anders nog ideen?
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Auteur Ja loiraine, dat dacht ik zelf ook al, maar wat kan je er aan doen? Meer dan het prikveldje kan ik niet bedenken
Geplaatst: 19 oktober 201411 j Er bestaat een topic wat dat behandelde. Kennelijk hebben niet heel veel moestuiniers veel last van konijnen, want heel veel reacties kwamen er toen niet op. Maar misschien heb je er wat aan :Kijk hier eens : reeen-en-konijnen-t6036.html Maar ik denk dat slakken ook heel goed nog een mogelijkheid is, ondanks wat satéprikkers.
Geplaatst: 27 oktober 201411 j Ik heb de kruiden in potten... Onbereikbaar voor konijnen! Maar in de potten die op de grond staan (en niet aan de muur hangen), vind ik zo nu en dan nog wel een slak...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.