Colonel Sanders Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Hallo iedereen, Na een toevallige kennismaking heb ik de stap genomen om me het aankomende jaar te richten op (o.a.) een moestuintje bij mij in de regio. Ik heb inmiddels een tuintje overgenomen met nu nog voornamelijk gras, ik ben van plan verschillende vlakken te reserveren voor groente- en fruitteelt door ze nu alvast af te dekken met plastic zeil. Daarnaast wil ik een 5-tal kippen houden in een gedeelte van het reeds aanwezige tuinhuisje. Daar wil een mooi buitenverblijf voor de kippen aan vastkoppelen. Ik wil me aankomend jaar richten op gemakkelijke groenten en fruit, met een 'moestuin kalender' (die ik online ben tegengekomen) als leidraad. Ik wil sowieso een gedeelte van het oppervlak reserveren voor suikermais. Ik ben van plan jullie in een centraal topic op de hoogte te houden van mijn plannen en vorderingen en ik zal mijn bijdragen van tijd tot tijd illustreren met leuke impressies van de tuin. Vriendelijke groet, Col. Sanders Quote
Stan Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
thea Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
druivelaar15 Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Welkom!!! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
petersmit Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Hallo Colonel, Welkom! Post geregeld de voortgang! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jorieke123 Geplaatst: 30 november 2014 Geplaatst: 30 november 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Erny Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Welkom! Waar in Friesland woont de tuin? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.