Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat geef jij moeder voor Moederdag?

RickT

Aanbevolen berichten

Ziet er goed uit Rick!

Mijn mams krijgt een mooi rood (mams is gek op rood) gestreept opbergdoosje met daarin een witte mok met een roos en de zin "Worlds Best Mom" erop (verdient ze echt!!) en een andere wit/rode mok met daarop de zin: "If you want breakfast in bed, sleep in the kitchen". Gelukkig heeft mams een goede dosis humor Verder doe ik daar nog een rode theezakjes houder bij in de vorm van een kop & schotel, wat zakjes lente thee en lekkere Italiaanse amandel koekjes (mams kan niet tegen chocolade). Ik moet het alleen nog even leuk inpakken. Als ik t af heb en t niet vergeet zet ik hier een foto neer.

As promissed, wat er in de doos gaat:

2ez7crk.jpg

En zo ziet het er ingepakt uit:

23icuix.jpg

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders zijn weer op vakantie (dat zijn ze zeker 5 maanden per jaar) en mijn schoonmoeder krijgt een zelfgekweekt tomatenplantje in een mooie pot.

Geen idee of ze het waardeert......

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke kados!

In ons huishouden word vader en/of moederdag al jaren niet meer gevierd. Beide vinden het commerciele onzin. Vroeger, toen mn broer en ik nog klein waren en kadootjes maakten op school vonden ze het prachtig, maar later niet meer. Tja, wat moet ik daar op zeggen?? Als ik op moederdag langs mijn moeder zou gaan en samen met mn vriend naar de moeder van hem betekend dit dat we van Zwolle naar regio Rotterdam moeten om daarna naar Assen te gaan om vervolgens savonds laat weer in Zwolle aan te komen... Klinkt mij niet echt als een succes dag in de oren. Ik vind het dus wel best zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij kregen met kerst een bon om twee nachten naar een hele leuke bed en breakfast te gaan in Gaspengouw (hoeselt, tegen tongeren), we zijn ondertussen geweest ent was de max

dus voor moeder en vaderdag leggen mijn zus en ik samen om een bon terug te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor het aanbod aarbeijim

we waren er met pasen, erg leuke streek, we hebben de antiekmarkt in tongeren gewandeld, veel gerelaxed (is maar 1 keer int jaar dat we een weekend weggaan zonder kindjes)

is voor ons wel 2uur rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog geen idee wat ik moeders zal geven, meestal wordt het een tankstationcadeautje op de dag zelf maar goed ze roept ook altijd dat ze het niet nodig vind! Voor mijn dochters moeder ga ik morgen haar kettinghorloge ophalen(erfstuk) die weer een sluiting heeft en helemaal gepoleist is en natuurlijk een knutselwerkje van de kresj ( die ze al ruim een week geleden heeft mee gekregen, wat een ramp!)

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ok,maar als je zo iets leuk kan doen voor 2 uur rijen is het de moeite waard.Maar je laat maar wat weten als je wilt komen.

Kan je moeder goed koken Sjimmie? Dan kom ik ook wel een keer langs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen mams meer helaas... maar ben wel zelf een mams. De kids mogen zelf weten of ze aan moederdag doen. Mij maakt het niet zoveel uit. Dat was bij ons thuis heel anders......iedereen ( alle 8!) moesten toch echt wel op komen draven met moederdag/vaderdag/trouwdag enz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mams is er niet meer sinds vorig jaar.

contact was toch al niet zo.

zelf heb ik dus wel 2 dochters (20 en 17) en we vieren hier geen moederdag....commercieel gedoe.

maar als ik zie wat sommigen hier doen....als moeder is het ook wel eens fijn om waardering te krijgen voor wat we doen het hele jaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben et zeker eens met Berti. Vooral ik nu wat ouder ben besef ik steeds meer wat een lastpak ik soms was. De zorgen die ze om me had enzovoorts. Tegenwoordig geef ik haar dus zomaar wel eens een kado. Niet omdat ze jarig is of omdat et moederdag is. Dat vind ik persoonlijk allemaal zo opgelegt. Mij geeft het soms zoon gevoel dat ik kadoos krijg omdat ik jarig ben, niet perse omdat mensen me graag iets willen geven. Dus om die redenen geef ik mijn moeder geregeld iets extras. Eten uit eigen tuin, een beeldje, een boek. Noem maar op. Gewoon om te zeggen dat ik blij ben dat ze er is. (Geld trouwens ook voor mn pa)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook al mama, de kindjes maken altijd een leuk knutseltje op school (ze zijn 2 en 5j oud)

heel de geheimzinnigheid erond vind ik wel leuk, ze mogen niets verklappen van de juf, ze zijn er dikwijls al een tijdje mee bezig, hebben gedichtje vanbuiten geleerd, ze moeten dat cadeautje dan thuis met papa! verstoppen (voor moest mama haar nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen)

meestal is het toch iets dat bruikbaar is (zo hadden we eens een klokje voor aan de muur te hangen, een bureaudoosje voor balpennen, een servethoudertje,...) de juffen zijn soms echt heel creatief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ok,maar als je zo iets leuk kan doen voor 2 uur rijen is het de moeite waard.Maar je laat maar wat weten als je wilt komen.

Mijn vader kookt hier.

Hou je van indisch eten zoja dan mag je komen hoor.Neem jij de pepers enzo mee?

Ps. even gekeken of google het is 1,5 uur rijden.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader kookt hier.

Zoals het hoort, vrouwen kunnen niet koken, die warmen op! ( ik krijg ruzie!)

Hou je van indisch eten zoja dan mag je komen hoor.Neem jij de pepers enzo mee?

Jazeker wel, geweldig!

Ps. even gekeken of google het is 1,5 uur rijden.

Ben je denk ik alleen vergeten in te voeren dat ik alleen kan fietsen dus denk dat 't geen optie is, maar bedankt voor het aanbod!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...