Geplaatst: 16 december 201411 j er zijn nog geen voorwaarden gesteld, ik heb daar niets over te zeggen ik had jou ook over het hoofd gezien maar deze actie is pas feestdagen 2015. dan heb jij vast ook al veel meer berichten.
Geplaatst: 16 december 201411 j Auteur Het zegt niet echt veel hoeveel berichten iemand heeft denk ik... er zijn hier wel vaker mensen verdwenen die erg actief waren. Ik denk dat ik in ieder geval de gegevens van alle verkopers moet hebben. E-mailadres, tel. nr. echte naam. Zoiets.Ik zal niets aan derden verkopen, en ook geen Veldvarken-reclame sturen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 16 december 201411 j Zoals Jorieke ook aangeeft : het gaat er niet echt om of je hier 100 berichten zou hebben geplaatst(die kan je zo genereren dat is het punt niet) Maar meer dat als je mee zou doen je dus wel echt mee gaat doen en niet dat mensen dit als een soort marktplaats gaan zien en dus snel lid gaan worden enkel om iets te verkopen. En voor de klant moet er ook iets zijn als vertrouwen(zit hier op het forum wel goed maar ik moet het wel even melden ). Dus heb je even minder tijd voor de hobby hebt zou je dat ook even kunnen melden en kunnen kopers ook zien dat jij even niet mee wilt/kan doen. Ons hoofd doel van dit forum is de moestuin met alle rand aspecten. Dus zoals eerder aangegeven gaat het niet om Moes Tuin Forum b.v. maar hobby. Dus wees creatief en kom met leuke dingen en nogmaals het hoeft niets met moestuinen vandoen te hebben. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 16 december 201411 j 100 was ook gewoon een willekeurig getal afgegaan op het aantal posten wat iedereen in dit topic al heeft. aantal berichten zegt niet alles, maar met een aantal posten zie je al snel watvoor vlees je in de kuip hebt.is het iemand die in korte tijd het minimum aantal berichten spamt met onzin berichten dan zou ik dat niet vertrouwen. is iemand een half jaar lid maar een van zijn/haar eerste posten is om iets te verkopen dan vertrouw ik dat ook niet.
Geplaatst: 16 december 201411 j Haha,ik heb nog geen ploffende kussentjes gehad. Ik ga s proberen of t lukken gaat. Ik broed op ideetjes voor volgens jaar,ik heb hier doorzichtige kerstballetjes,die kunnen vol badzout,maar da's niet handig,wel leuk.Ik kan wel bruisballen met kruiden maken,heb je ook een kerstbal.Kruidenolie,badzout,warmtekussentjes ,bruisballen.
Geplaatst: 16 december 201411 j Tja Loes...vertrouwen is een heel persoonlijk iets. Het was dus mijn idee dat iedereen straks een eigen topic krijgt....... zorg je dat je ook betaald wordt door die klanten. Iedereen beheert dus zijn eigen "winkeltje" én afspraken; Mocht er iemand pas lid worden in november 2015, dan mag die gerust een potje pepita's bij mij bestellen. Ik bepaal zelf wat ik er verder mee doe @ Indy Bruisballen voor ín de kerstboom ....maak je er een touwtje in/aan?
Geplaatst: 16 december 201411 j Klopt,gaat prima,moet het wel droog weer zijn,anders bruisen ze de kerstboom uit
Geplaatst: 16 december 201411 j Tja Loes...vertrouwen is een heel persoonlijk iets. Het was dus mijn idee dat iedereen straks een eigen topic krijgt....... zorg je dat je ook betaald wordt door die klanten. Iedereen beheert dus zijn eigen "winkeltje" én afspraken; Mocht er iemand pas lid worden in november 2015, dan mag die gerust een potje pepita's bij mij bestellen. Ik bepaal zelf wat ik er verder mee doe dat een beginnend lid bij jou iets koopt maakt toch niets uit? je loopt geen enkel risico wanneer je eerst het geld ontvangt.het ging erover wie iets mag aanbieden : Wel denk ik dat het verstandig is om verkoopvoorwaarden te stellen om tegen te gaan dat ieder nieuw-lid zich enkel voor verkoop op het forum komt aanmelden. het is immers wel een Moestuinforum en geen marktplaats. en lullig van je geld als de producten niet worden geleverd.
Geplaatst: 16 december 201411 j Juist en een rotte appel ..... en dat gaat dan ten kosten van het forum. Dat willen we dus zeker niet maar kopers zijn zeer welkom . Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 16 december 201411 j Ow, helaas, ik voldoe nog niet aan de voorwaarden lees ik:( Dus dan kunnen mijn 'letterslingers' en ik niet mee doen. Mirjam is een echt persoon, ik heb haar gezien. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 16 december 201411 j Dit is ook wel leuk voor moestuinforumdagen een klein kraampje met koopwaar. Ik vind het een erg leuk idee maar dan vooral als koper Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 17 december 201411 j Dat kan natuurlijk altijd ( denk ik, Jorieke?) maar de mtfd zijn vooral om te ruilen met gesloten knip, dat vind ik er juist zo leuk aan. Dus je kan misschien je artikelen wel op je ruillijst zetten.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 februari 201511 j Auteur Nou, hier alvast wat voorbeelden van de kaas die ik wil gaan verkopen: Brandnetelkaas, manier van verpakken: Half: Fenegriekkaas: En ik maak ook komijnekaas. Daar heb ik even geen foto's van. Tijdens het rijpen zit er wax omheen, dat haal ik er af zodra ik de kaas aansnijd en verpak. De wax kan ik namelijk hergebruiken, en is best prijzig. Zo hoef ik geen prijzen door te berekenen, en niet te vragen of de ontvanger de wax terug wil sturen o.i.d. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 februari 201511 j Mmmmmmmmmmmmmm,ziet er heerlijk uit. Zou je eventueel daslook kaas kunnen maken? Dat is echt zalig, heb t een paar keer gekocht. Helaas was dat eenmalig.en er is nu niet meer aan te komen.
Geplaatst: 12 februari 201511 j ziet er lekker uit. Bied je dan ook kleinere stukken aan? tenminste, zo'n halve ziet er best groot uit. lijkt me een prima oplossing om wax er alvast vanaf te halen en dan vacuum verpakken.
Geplaatst: 12 februari 201511 j Auteur Ik maak over het algemeen kazen van dik 1 kilo, en die kan ik dan in 2-en of 4-en snijden. Tenzij er veel vraag is naar nog kleinere stukken natuurlijk. Daslookkaas? Dat moet wel kunnen natuurlijk. Eens kijken of mijn daslook op wil komen dit jaar. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 februari 201511 j Kilo is te weinig, hoor!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 12 februari 201511 j He wat een leuk idee dit! Ik heb door mijn winterslaap dit topic helemaal gemist maar ik vind het supertof Maar... rond de feestdagen werd het stil, hoe is het verlopen? Is er daadwerkelijk iets verkocht/geruild? Gaat dat met de MTFD gebeuren? Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 12 februari 201511 j Auteur Inderdaad, we moeten nog beginnen joh! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 februari 201511 j Ik ben wel aan t zoeken naar goede zakjes voor de theeen en kruiden maar ben er nog niet uit. IK kom steeds bij bedrijven waar je 1000 zakjes af moet nemen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 februari 201511 j Ohhhhh dan. Dan bied ik graag bij deze mijn sokken/wanten/etc.-breikunsten aan. Kan ook leuke knuffels en andere frutsels maken, haken etc. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 13 februari 201511 j Auteur Mocht je binnenkort een keer voorbeelden hebben, dan zien we graag wat foto's! Appelvrouw: Ja, dat blijft lastig. Je zou iemand moeten kennen met een winkeltje o.i.d. die dat soort zakjes toch voor zichzelf koopt. Zo koop ik doorzichtige plastic draagtasjes van die marktkraam waar we groente en fruit halen voor de varkens. Erg handig voor vlees. Maar veeeeeel te groot voor thee. Ze hebben de laatste tijd wel kleinere zakjes, maar dat is dan meer een soort van boterhamzakje. Wel mooi doorzichtig, ze doen er zuurkool in. Geen gezicht dan, want dat wordt een vies gelig balletje. Als je er kruiden/thee in doet, dan heb je wel een aardige 'tuut' over, maar dat kan je wegknippen of een mooie knoop in leggen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 februari 201511 j @appelvrouwBedoel je van die bv giftbags voor cupcakes? Ze verkopen ze wel eens bij action of wibra maar dan moet je geluk hebben. Ik koop zulk soort dingen op ebay. Duurt ff voor je het binnenhebt, maar kost 3 x weinig. Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.