Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de website staat woensdag!

Geen ervaring met Lidl fruitbomen, Aldi was enkele jaren geleden niet zo'n succes (peer dood, kers lelijke vorm), maar dat was naakte wortelgoed. Die kers heb ik nog steeds, dit jaar is zijn laatste kans om zich te bewijzen

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Jaja, ik zie ook weer freesia bollen in de lidl folder, jaja. Overal waar ik freesia bollen in foldertjes zie staan, zie ik ze niet in de winkel.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Bij de actions hier liggen dahlia's,gladiolen en lelies zoals overal.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:
Op de website staat woensdag!

Geen ervaring met Lidl fruitbomen, Aldi was enkele jaren geleden niet zo'n succes (peer dood, kers lelijke vorm), maar dat was naakte wortelgoed. Die kers heb ik nog steeds, dit jaar is zijn laatste kans om zich te bewijzen

19 maart is echt donderdag

Geplaatst:

Ik lees ook woensdag 18 maart bij de aanbieding van fruitbomen bij lidl...weet iemand wat voor een soorten appels , peren , kersen en pruimen ze in de aanbieding hebben .? Zoek nog goedkoop andere soorten fruitbomen wegens de kruisbestuiving. Heb al jonagold / elstar appels, conference peer , opal pruim , en hedelfinger kers van de karwei .

Geplaatst: (aangepast)

Mijn manlief is bij de Duitse aldi geweest en hij bracht mee .....idared / shampion / cox orange appel , Williams / beurre hardy peer , kordia / burlat kers, abrikozenboom harcot, perzikboom kardinal en pruim Stanley voor 5 euro per stuk..echt mooie grote boompjes ..Dus mensen , wie in de buurt van duitsland woont een echte aanrader

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb freesia bollen gevonden! Eindelijk. Nou ja, ik had er al wat op de plantjesmarkt gekocht.

Inmiddels heb ik ze bij de Big Bazar gevonden. Drie maal 25 stuks voor vier euro. Bij verrassing zijn oude bolletjes die nog tussen mijn herbruikte potgrond zaten afgelopen najaar opeens opgekomen. Ik had geen idee wat het waren tot deze week, want die beginnen al te bloeien. Ik vermoed dat ik nu wel genoeg freesia bollen heb, alhoewel ik nooit genoeg van die wonderlijk geurende bloemen kan hebben.

De Big Bazar, doet trouwens ook volop mee in de discounter tuinaanbiedingen. Ze hebben ook een zadencarrousel staan van Baza seeds. Drie zakjes voor twee euro.

En ze hadden gisteren ook wat kleinfruit en bloemstruiken(Veel buddheja/vlinderstruiken) binnengekregen, voor drie euro de stuk.

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Is er iemand toevallig al naar de Lidl geweest en weet wat meer over de fruitbomen? Ik ben wel benieuwd welke soorten er zijn en hoe hoog ze worden

Geplaatst:

Hoi Renske90

Ik ben vanochtend bij de lidl geweest en ze hadden er kers,peer,appel jonagold en elstar. En pruim opal.

Ik heb de peer gekocht omdat we zelf al appel en pruim hadden en de kers vind me dochter niet echt lekker wegens de pitjes.

Ik vond dat de bomen er goed uitzagen. De peer die ik gekocht heb krijgt zelfs al bladeren de knoppen zitten tegen het opengaan aan

de peer word tussen de 2 en 3 meter hoog. de rest geen idee maar denk ook ongeveer die hoogte. maar je kunt ze altijd wat korte houden door te snoeien natuurlijk.

Ik hoop dat je voldoende info hebt.

Geplaatst:

Ze hadden nog stella kers , victoria / opal pruim , conference /doyonne de comice / Alexander peer , idared en golden deliciues appel bij de lidl waar ik was. Zagen er inderdaad goed uit ... tja de enigste die ik niet heb is de doyonne en alexander peer + stella kers en golden deliciues appel ,, de rest van de fruitbomen had ik al..heb me moeten inhouden anders krijg ik nog donje met mijn mannetje .lol....

Geplaatst:

Lieve mensen...

Zullen we aub weer gewoon gezellig allerlei leuke aanbiedingen ( en wat mij betreft reclame ) hier neerzetten in plaats van katten op elkaar... Ik mis het gewoon....

Geplaatst:

Bij de action in de week aanbieding kunststof bloempot 35 cm. 1,25 per stuk. Handig voor bijvoorbeeld kruiden.

Geplaatst:

Ik ben net zelf begonnen met mijn eertse moestuintje en ben eerst druk bezig geweest met het zoeken naar een leuke bak, daarbij kwam ik een hoop aanbiedingen tegen en deze heb ik in een overzicht geplaatst om er vervolgens eentje uit te kiezen, ik dacht misschien ook handig om even hier te plaatsen

bqjgkUz.jpg

Benieuwd welke het is geworden? Neem een kijkje in mijn topic

mijn-eerste-squarefootgarden-tips-aanmerkingen-ontwerp-t16835.html

Geplaatst:

Beetje late reactie, maar nog bedankt voor de tips over de bomen van de Lidl! Ik heb uiteindelijk een pruimenboom gehaald! Ik heb laatst ook een appelboom gekocht, dus nu kan ik wel even vooruit!

Geplaatst:

Oke

Die is ook lekker veel plezier van de pruim.

Groetjes Jessica

Geplaatst:

er staat "per stuk". vorig jaar gingen ze als warme broodjes dus er zijn genoeg mensen die zoveel geld willen neerleggen voor een plantje dat nog lang niet naar buiten mag

Geplaatst:

Ik denk dan: voor hoeveel Euro aan tomaten haal je er af?

Ik denk dan ook: hoeveel kost een zakje zaad en het zelf opkweken van een tomatenplant tot het formaat van de winkel?

Ja, dan vind ik 4 Euro veel...

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst: (aangepast)

straks half mei verkoopt lidl tomatenplantjes voor 99cent (vorig jaar tenminste, 2013 ook rond half mei voor 1,19) en die plantjes kan je dan direct afharden en naar buiten.

markt is ook max 2euro.

tuincentrum is vaak nog duurder.

aangepast door Gast
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...