Ga naar inhoud

Op welke dag en datum houden we de Moestuinforumdag?  

139 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke dag en datum houden we de Moestuinforumdag?

• Zaterdag 28 maart
      10
    • Zondag 29 maart
      8
    • Zaterdag 4 april
      12
    • Zondag 5 april
      7
    • Zaterdag 18 april
      10
    • Zondag 19 april
      11
    • Zaterdag 25 april
      19
    • Zondag 26 april
      17
    • Zaterdag 2 mei
      26
    • Zondag 3 mei
      19

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij deze alweer een poll Voor de Moestuinforumdag van het voorjaar van 2015. Zoals elk jaar in mijn tuin in Zelhem.

Iedereen is welkom, voor veel kletsen en ruilen en eten en kijken en nog meer kletsen. Het maakt niet uit hoelang je lid bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc. etc.

Je kunt meerdere opties aanvinken in deze poll, voor als het je bijvoorbeeld niet veel uitmaakt. Ook kan je je keuze later nog veranderen.

IMG473973591420480753.JPGIMG474771131420480758.JPG

Geplaatst:

Wordt wel erg nieuwsgierig naar wat "jullie" de rest van het jaar dan belemmert om te komen ??? Wat bedoel je dan met "haalbaar"? Gaat toch om een behoorlijk lange periode...

Ik heb gestemd op eind april/begin mei zodat er ook daadwerkelijk plantjes te ruilen zijn (zaai mijn tomaten zeker niet vóór april en anderen, komkommers/courgettes/kruiden e.d., nog veel later) én het hopelijk niet al te koud is.

Geplaatst:

Wij hebben gestemd op zaterdag 2 mei omdat dit de zaterdag was met de meeste stemmen tot nu toe. Met oog op de lange rit terug is het wel fijn als je niet meteen je bed in hoeft.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:
Als het op een zaterdag is ben ik er bij.

Voor mij een reden om op zaterdagen te stemmen, Jorg. Geen zin om dat hele stuk alleen te rijden.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik heb eind maart begin april gestemd

@erny

Mij belemmert het om later te komen omdat ik dan moet bevallen

Beetje lastig op MTFD

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Wauw... nou dat willen we best wel meemaken hoor... Een MTFDbaby...

Maar ff serieus... hoop dat alles goed gaat en tzt sterkte met de bevalling gewenst.

We horen het vast wel als de nieuwe spruit ter wereld is gekomen.

Geplaatst:

Proficiat Lorraine.

Ik heb op de laatste twee weekenden gestemd dan is het schoolvakantie en kom ik misschien wel met de kinders.

Mag ik eventueel aan de vooravond de sleurhut reserveren?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst: (aangepast)

gefeliciteerd loraine.

Ik heb mijn data doorgegeven. Kijk er erg naar uit, mijn eerste mtfd Wij wonen een ruim half uurtje bij jorieke vandaag (30 km) en zouden (miss voor een leuke ruilhandeldeal ofzo) een weiland een weekendje vrij kunnen maken voor (enkele) tent(en) of caravan(s). We wonen in het natuurgebied dus ook mooie wandelgelegenheid en in de buurt van Deventer en zutphen (beide met historisch centrum).

aangepast door Gast

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

nou, dit keer moet het gewoon lukken om te komen.

ik woon toch "om de hoek"..(naja 3 kwartier rijden maar toch)

Zolang het niet gelijk valt met de paasdagen ben ik tevreden.

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...