Zadenenvelop HQ Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Jeanine, dat kan kloppen, toen was de lijst nog in bewerking.Gezien de vertraging vorig jaar zijn we met een nieuwe lijst begonnen bestaande uit nieuwe aanmelders en iedereen die zich recentelijk middels een pb of berichtje in het topic had aangemeld. Maar je adres hebben we nog dus we zetten je er weer op de lijst Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Jeanine1967 Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Sorry, dan had ik niet goed opgelet.... Bedankt dat je me hebt toegevoegd! Quote
JDtje Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Zaden envelop a is aangekomen en gaat vandaag op de post naar de volgende groet linda en jd Quote
runninggirl Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Top, ik wacht in spanning af. Quote
balkontuinder Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ik heb vanmiddag Envelop B opgehaald. Ga vanavond de zaden bekijken. Quote
balkontuinder Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 De envelop is weer doorgegeven! Erg leuke zaden zeg. Daar was een flink staaltje inhoudingsvermogen voor nodig. Quote
Mheikamp Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Hij is binnen, ik ga vanavond de zaden uitzoeken. Morgen of vrijdag geef ik hem weer door. Mvg manon Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 26 februari 2015 Auteur Geplaatst: 26 februari 2015 Thanks voor de updates! Ze zijn verwerkt in de lijst. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
runninggirl Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Envelop gister ontvangen, maandag afspraak om naar de volgende in de lijst te brengen. Quote
Enjoy! Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 De envelop net uit de brievenbus gehaald! Dat wordt genieten...Maandag hoop ik 'm door te geven. Quote
marijke Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Goedemorgen Simke,Lukt met de zadenenvelop doorsturen?Ik heb sinds dinsdag 24/2 nog geen T&T code, noch envelop ontvangen.Sorry als ik voorbarig ben hoor, maar ik vroeg het mij af?Groetjes Marijke Ik heb twee keer geprobeerd dit berichtje via een PB te versturen, maar het blijft 'hangen' in mijn Postvak Uit.De hele familie heeft zich al over het probleem gebogen, maar helaas...dan maar zo. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 die PB verdwijnt uit de postvak-uit als simke em leest. Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
marijke Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Oke, bedankt Het was me nog niet eerder opgevallen bij het versturen PB's, dus ik dacht dat er iets mis was.Afijn, de hele familie is lekker bezig geweest met puzzelen... Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 27 februari 2015 Auteur Geplaatst: 27 februari 2015 Hi Marijke, Â Had gister ook al een pb naar simke gestuurd voor een update Ook nog geen antwoord gehad...Zal als we morgen geen reactie hebben, haar even prive een berichtje sturen! Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
xxxmirjamxxx Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Hoi hoi, ik zit al een poosje bijna dagelijks de site te checken of ik geen pb had omdat ik vrij hoog in de lijst sta deze keer, maar zie nu op pag. 1 dat het waarschijnlijk mis gegaan, ik heb helemaal geen pb ontvangen Quote
SamanthaP Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Hello! Ik zag dat ik niet op de lijst stond, ondanks mijn aanmelding in december. Nu had ik ook al een PB gestuurd, maar daar ook geen reactie op ontvangen. Nu dus maar even zo.... Is er een mogelijkheid dat ik toch nog mee kan doen? groeten! Quote
xxxmirjamxxx Geplaatst: 1 maart 2015 Geplaatst: 1 maart 2015 Hoi Marijke, ik heb je even een pb'tje gestuurd in overleg met almond, even kijken of ik n probleem heb met versturen en ontvangen van pb'tjes, zou je het hier ook even willen laten weten als je iets terug hebt gestuurd, voor het geval ik dus nix ontvang:). Bedankt alvast Quote
marijke Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Zojuist je PB gelezen en beantwoord, Mirjam. Quote
xxxmirjamxxx Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Drankje! Ik heb hem ontvangen:) dus vraag me af waar dan t probleem ligt, of misschien was het tijdelijk, nou ja, volgend seizoen doe ik graag weer mee! Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 maart 2015 Auteur Geplaatst: 2 maart 2015 Zo, dit lid (Almond) van het Zadenenvelop HQ is ook weer uit de lappenmand gekropen  Mirjam, Marijke, simke: fijn dat het opgelost is!  SamanthaP, je stond wel degelijk op de lijst, alleen voor een volgende ronde (onder de andere lijsten), dit omdat je nieuwe adres mij niet duidelijk was. Dit is inmiddels opgelost en Suus heeft je nu in envelop A toegevoegd.Omdat we het motto "gelijke monniken gelijke kappen" hanteren zullen we Nashuada en Jeanine ook ergens aan het eind van de ronde van de enveloppen invoegen. Dit kijken we even aan, en afhankelijk van de snelheid van de verschillende enveloppen passen we jullie in Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
runninggirl Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Ik vond het een mooie envelop, A. Leuk dat ik weer mee kon doen! Quote
SamanthaP Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Dank voor jullie moeite, ik wacht in spanning af Quote
borahuho Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Vandaag van Runninggirl zadenenvelop A ontvangen, mooi afgeleverd op m'n werk. Vanavond gelijk aan het zoeken gegaan naar geschikte zaadjes voor me en naar zaden die ik terug kon doen Goed gevulde envelop, leuke nieuwe zaadjes erin en een eigen bijdrage kunnen doen  Hoop hem morgen te kunnen brengen naar de volgende ontvanger. Bedankt voor eenieder z'n moeite en leuk initiatief! Quote
simke Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 Box C is onderweg naar Marijke. Treck code volgt. Quote
marijke Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 (aangepast) Het is niet eerlijk! Heb ik net moed verzameld om een flinke was weg te strijken, komt de postbode met de Zaadenvelop... Inmiddels Karin een PB gestuurd of zij de envelop kan ontvangen.Zo ja, dan hoop ik de zadenenvelop morgen (5/3) door te sturen. 4 maart 2015 aangepast door Gast Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.