Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jeanine, dat kan kloppen, toen was de lijst nog in bewerking.

Gezien de vertraging vorig jaar zijn we met een nieuwe lijst begonnen bestaande uit nieuwe aanmelders en iedereen die zich recentelijk middels een pb of berichtje in het topic had aangemeld.

Maar je adres hebben we nog dus we zetten je er weer op de lijst

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Goedemorgen Simke,

Lukt met de zadenenvelop doorsturen?

Ik heb sinds dinsdag 24/2 nog geen T&T code, noch envelop ontvangen.

Sorry als ik voorbarig ben hoor, maar ik vroeg het mij af?

Groetjes

Marijke

Ik heb twee keer geprobeerd dit berichtje via een PB te versturen, maar het blijft 'hangen' in mijn Postvak Uit.

De hele familie heeft zich al over het probleem gebogen, maar helaas...dan maar zo.

Geplaatst:

Oke, bedankt

Het was me nog niet eerder opgevallen bij het versturen PB's, dus ik dacht dat er iets mis was.

Afijn, de hele familie is lekker bezig geweest met puzzelen...

Geplaatst:

Hoi

hoi, ik zit al een poosje bijna dagelijks de site te checken of ik geen pb had omdat ik vrij hoog in de lijst sta deze keer, maar zie nu op pag. 1 dat het waarschijnlijk mis gegaan, ik heb helemaal geen pb ontvangen

Geplaatst:

Hello!

Ik zag dat ik niet op de lijst stond, ondanks mijn aanmelding in december. Nu had ik ook al een PB gestuurd, maar daar ook geen reactie op ontvangen. Nu dus maar even zo.... Is er een mogelijkheid dat ik toch nog mee kan doen?

groeten!

Geplaatst:

Hoi Marijke, ik heb je even een pb'tje gestuurd in overleg met almond, even kijken of ik n probleem heb met versturen en ontvangen van pb'tjes, zou je het hier ook even willen laten weten als je iets terug hebt gestuurd, voor het geval ik dus nix ontvang:). Bedankt alvast

Geplaatst:

Zo, dit lid (Almond) van het Zadenenvelop HQ is ook weer uit de lappenmand gekropen

Mirjam, Marijke, simke: fijn dat het opgelost is!

SamanthaP, je stond wel degelijk op de lijst, alleen voor een volgende ronde (onder de andere lijsten), dit omdat je nieuwe adres mij niet duidelijk was. Dit is inmiddels opgelost en Suus heeft je nu in envelop A toegevoegd.

Omdat we het motto "gelijke monniken gelijke kappen" hanteren zullen we Nashuada en Jeanine ook ergens aan het eind van de ronde van de enveloppen invoegen. Dit kijken we even aan, en afhankelijk van de snelheid van de verschillende enveloppen passen we jullie in

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Vandaag van Runninggirl zadenenvelop A ontvangen, mooi afgeleverd op m'n werk.

Vanavond gelijk aan het zoeken gegaan naar geschikte zaadjes voor me en naar zaden die ik terug kon doen

Goed gevulde envelop, leuke nieuwe zaadjes erin en een eigen bijdrage kunnen doen

Hoop hem morgen te kunnen brengen naar de volgende ontvanger.

Bedankt voor eenieder z'n moeite en leuk initiatief!

Geplaatst: (aangepast)

Het is niet eerlijk!

Heb ik net moed verzameld om een flinke was weg te strijken, komt de postbode met de Zaadenvelop...

Inmiddels Karin een PB gestuurd of zij de envelop kan ontvangen.

Zo ja, dan hoop ik de zadenenvelop morgen (5/3) door te sturen.

aangepast door Gast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...