Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Yay! vlop is terecht! is nog bij Jeanine en gaat snel op de post. (Schoot erbij in door persoonlijke omstandigheden).

We laten hem dan gelijk doorreizen naar Gwendolen omdat we geen contact met JDtje hebben kunnen krijgen.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Met de excuses voor degenen die op envelop C wachten. Het gaat erg slecht met mijn schoonmoeder en kom net terug uit Eindhoven (wonen zelf in Emmen). De een na laatste hobbel voor mijn schoonmoeder is vandaag genomen om euthanasie te laten doorgaan. Morgen ga ik na t postkantoor en gaat t pakje verder.

Ik had gezien dat ik een pb had, maar toen ik inlogde kon ik hem niet zien en dus ook niet geopend. Nogmaals sorry en morgen gaat hij echt weer verder

Geplaatst:

Ik had pagina 21 niet gezien! Maar nummer achterhalen kan gewoon via de telefoongids.nl, zo niet probeer dan via het informatienummer 1850 (want niet iedereen heeft toestemming gegeven om met gegevens online te staan)

Heel veel sterkte de komende tijd Jeanine! En denk er om, familie is nu belangrijker.

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Geplaatst:

Veel sterkte!

Balkontuinder: veel plezier met t vlopje. Ik heb er met veel plezier in geruild afgelopen weekend. Befankt nas, voor t opsturen en bedankt initiatiefnemers voor deze mogelijkheid.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

Envelop B is gisteren op de post gegaan richting Amsterdam, zou vandaag aan moeten komen.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

De envelop vandaag binnen en al uitgezocht. Heel leuk was ie! Heb veel toe kunnen voegen (teveel zaden die t/m 2016 zijn), en het was echt passen en meten.. Heb wat uit het peulen zakje los in de doos gedaan, anders die veel te dik. Nu maar hopen dat ie nog door de brievenbus past. Sommigen doen moeilijk en vinden dat ie er zonder proppen doorheen moet kunnen, anderen proppen gewoon een beetje. Wat als ie niet past?

Edit: de volgende is wel dicht in de buurt. Misschien dat ik toch wat kan regelen om het gewoon te brengen!

Geplaatst:

Mooi om te lezen dat de envelop is aangekomen en het aan je wensen voldeed Balto, ik vond het ook een leuke envelop, er past niet zo heel veel meer bij als we 'm blijven versturen met de post...

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Jeej! Dan is ie bijna bij mij! Ik weet niet waar je woont Balto, maar ik ben dit weekend in Amstelveen, is dat dichterbij? Kunnen we iets afspreken.

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Geplaatst:

Nou ehm Balto: gewoon extra veel zaadjes uit de envelop halen? of het probleem doorschuiven door hem weg te brengen .

Houd jullie vooral niet in om veel zaden uit de envelop te nemen he?

Dank voor alle updates! ben blij dat er bij 2 enveloppen lekker de vaart in zit

Envelop C is helaas nog niet bij Gwendolen aangekomen en heb ook nog geen pb van Jeanine met de trace code gehad.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:
Yesss Balkontuinder dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben!!

Hoe is de inhoud van envelop A?

Groot! Ik was al redelijk voorzien, heb er alleen wat afrikaantjes uitgehaald en er weer wat nieuw spul bijgedaan. De vorige envelop had wel wat specialere zaden (vooral bij de peulvruchten).

Geplaatst:
Nou ehm Balto: gewoon extra veel zaadjes uit de envelop halen? of het probleem doorschuiven door hem weg te brengen .

Houd jullie vooral niet in om veel zaden uit de envelop te nemen he?

Dank voor alle updates! ben blij dat er bij 2 enveloppen lekker de vaart in zit

Envelop C is helaas nog niet bij Gwendolen aangekomen en heb ook nog geen pb van Jeanine met de trace code gehad.

Ik heb iets meer toegevoegd dan ik eruit heb gehaald, valt mee. Hij zat al erg vol. En heb veel verschillende soorten toegevoegd, dus dan zit je ook met het extra aan plastic enz.

Het wordt tóch verzenden (dus bosbrandje, hij komt met de post), en als hij niet past, zal ik heláás nog wat zaadjes eruit halen (waar ik over twijfelde te nemen).

Geplaatst:

Ik heb enveloppe A ontvangen en uitgeplozen.. Past er maar net allemaal in. Pff wat zit ook A vol. Ik zal proberen hem van het weekend weg te brengen naar de volgende op de lijst

Ik wil me ook gelijk afmelden voor de volgende ronde. Ik ben inmiddels voorzien voor dit jaar.

Groet manon

Geplaatst:

Heerlijk!!

Envelop is door Manon in m'n brievenbus gestoken, ze kwam tot halfverwege. Er zit echt veel in!

Na het weekend gaat de envelop door naar deduk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...