Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi hoi,

vandaag eindelijk de zadenenvelop binnen, maandag komt de envelop jouw kant op Natalie

We hebben er zin in

Geplaatst:

Wat is de status van envelop A?

Deze is volgens de laatste info nog bij Simke maar kan zo maar bij Cherna zijn gezien de tijd die er tussen zit.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Lang wachten op envelop B!

Al begonnen met m'n eigen zaden verzameling uit te zoeken en de knoflook zit al weer in de grond voor volgend jaar.

Hopelijk ligt vlop B gauw op de mat.

Geplaatst:
  • Auteur

Zie dat er nog geen update van vlop B & A is, Simke en Jeanine krijgen een pb van ons.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Enveloppe c is binnen, ook al zat er heel veel in zat er voor mij niet veel tussen.

jammer volgende keer beter.

Berijl komt het uit dat ik zondag de zaden langsbreng?

Geplaatst:

Leuk, ik kijk er naar uit! ik weet helas niet of ik er ben maar gooi het maar in de brievenbus anders.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:
  • Auteur

Nasuada, naar aanleiding van je bericht is de lijst weer geupdate. Nog steeds geen bericht van vlop A en B. We gaan er achteraan!

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Hi,

Ik ga het niet redden om zondag langs te rijden, maar hij gaat zo op de post. Dus onderweg

Succes met de enveloppe Berijl.

Geplaatst:

Ik laat t weten zodra het gearriveerd is

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:

Suus, is mijn pb met telefoonnummer en e-mailadres bij je binnengekomen? Het lijkt of de berichtjes niet verzonden worden!

Geplaatst:
  • Auteur

Stephanie, ik heb ze binnen. Drie zelfs! Dus, je staat erop, komt goed

Simke heeft ge-pb't. De vlop is daar in ieder geval gepost nu.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

De envelop is in goede staat ontvangen en onderweg naar Jan.

Precies op mijn verjaardag kreeg ik zadenenvelop A binnen. Leuke verrassing!

Hij is een dagje blijven liggen vanwege het wilde fees.. eh het familiefeestje, maar hij komt eraan. ^^

En wat leuk zeg, dit was m'n eerste envelop en ik ben wel viereneenhalf uur aan't rondneuzen geweest tussen de zaadjes. Erg veel en ik heb er ook nog wat nieuwe dingen uit kunnen halen die ik met veel enthousiasme ga proberen volgend jaar. Ik had me tamelijk uitgeleefd op het kopen van zaadjes dit jaar, dus ik heb een en ander toegevoegd, en ook wat dingen eruit gehaald die al wat ouder waren en die ik wel wil proberen. Vooral kiezen tussen het tomatenaanbod vond ik lastig.. heb helaas maar een klein tuintje. Maar het is gelukt! Bedankt voor de envelop en veel plezier ermee voor de mensen na mij!

Groetjes,

Cherna

Geplaatst:

Goed te horen Cherna! Stuur ook even pb naar zadenenvelop HQ met de TNT code, dan kunnen we het pakket volgen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

goedemiddag,

Hier nog geen enkel spoor van envelop B.

Helaas dat het zo lang duurt.

Hopelijk komt hij nog wel hier aan de deur.

Greetz Patrick

Geplaatst:

Ik heb de enveloppe ontvangen. Ga streven om het vrijdag weer door de sturen

Geplaatst:
Stephanie, ik heb ze binnen. Drie zelfs! Dus, je staat erop, komt goed :thumbup

Dankje Suus!

Geplaatst:

Zo, bijna klaar met ruilen. Maar even 2 dingetjes:

Ik heb een rekening gekregen van de post van 8,95 omdat het pakketje niet gefrankeerd was. Nasuada: graag even een reactie van jouw kant hierop. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ik 2 maal verzendkosten betaal..

En klopt het dat er geen zakje " kool" in zit?

Geplaatst:

Ik had hetzelfde... Een rekening van 8,92 omdat die niet gefrankeerd was, nogal vervelend. De mevrouw van het postkantoor afgeefpunt zei dat ze zo'n hoge boete nog nooit had meegemaakt..

wat eraan te doen? zo wordt het een dure zadenenvelop..

Geplaatst:

jeetje, vervelend dat het ook jou overkomen is Victorhurxkens.

Ik wacht even af op een bericht van de verzender maar het lijkt me niet redelijk dat ik voor deze koste moet opdraaien.

We hebben hier geen dikke portemonnee en zo gaat de lol er snel vanaf..

Modjes , wat vinden jullie?

Geplaatst:

Hi,

Wat vervelend en wat raar. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Het is normaal via track @trace gegaan en het heeft de brieven bus test gehad omdat de jonfen twijfelde of het door de brievenbus paste en dat deed het prima.

Stuur mij even een foto van het pakket en de brief met de boete dan ga ik hier langs het postkantoor. Ik zal de bon opzoeken en die naar jou sturen voor het geval dat je daar wat mee kan.

Heel vervelend en zeker geen opzet komt vast goed.

Mbt koolsoorten....heb ik niet bewust op gelet of dat er bij zat. Ik heb paar bloemetjes en kruiden geruild.zal voor de zekerheid bij mijn zaden kijken of er een zakje is achtergebleven.

Groetjes nasuada

Geplaatst:

Ik bericht morgen gelijk!

Geplaatst:

zo, hehe, eindelijk rustig momentje om te antwoorden. Wat een gekke situatie allemaal dat het dan toch zo mis gaat, vervelend voor iedereen! Ik hoop niet dat het bij de volgende ook zo gaat.

Ik zal je zo via pb de foto`s toesturen en zie graag het bonnetje tegemoet.

Vwb de kool, dat was meer een vraag gericht aan de initiatiefnemers van de vlop, niet helemaal duidelijk omschreven. Ik miste het maar heb me gered.

Buiten het portogebeuren om heb ik heel leuk kunnen ruilen en kan het door naar de volgende.

Geplaatst:
  • Auteur

Berijl, om antwoord te geven op je vraag: er zou wel degelijk een Kool-zak moeten zijn! Almond en ik hebben alle drie de enveloppen op een grote hoop gegooid en gewassen "naar rato" verspreid over de enveloppen. Vreemd, op zijn minst. Kan iedereen even kijken of er bij deze of gene een zipzak is blijven liggen (ga ik ook doen, de envelop komt immers van mij af natuurlijk )

Posten van de Enveloppen

Nogmaals ZEER uitdrukkelijk de opdracht om ALTIJD de Track en Trace code door te geven bij verzending (PM naar ontvanger met CC naar Zadenenvelop HQ). Dit gebeurt nu niet en leidt klaarblijkelijk tot problemen.

Victor, ik kan je verzekeren dat ik het pakketje gefrankeerd heb (of beter: het is gefrankeerd op het postpunt), het is ook gescand etc. dus blijkbaar is er bij de administratie van PostNL iets raars aan de hand.

Ontzettend vervelend te horen dat het nog zo'n gedoe is met de post. Ik overweeg sterk om verzending voortaan via DHL of Kiala te laten plaatsvinden. Is even duur (4 euro), maar dan moet men vaak het pakje ophalen van een afhaalpunt. Dat kan dan weer een belemmering vormen (vooral als dat punt een 9-17 winkel is). Aan de andere kant zijn we dan minder beperkt qua formaat en hoeft het pakje de "brievenbustest" niet te doorstaan. En mensen die verzenden moeten nu toch ook allemaal minstens een keer een winkel in om de post een T&T code mee te geven. Ik hoor graag jullie ideeën hierover!

Envelop B Noord-Zuid: hoe verder?

Groep Noord-Zuid is nu wel absurd lang aan het wachten op bericht en er is nog geen teken van de Envelop B. Jeanine geeft aan de envelop een maand geleden verzonden te hebben (gaat zoeken naar de T&T code, misschien kunnen we zo achterhalen waar het is misgelopen), bij Borahuho nog geen envelop binnengekomen. Voorlopig splits ik de groep en "plak" ik jullie aan Groep Midden en Groep Holland. Mocht in de tussentijd de envelop toch nog opduiken dan zou dat super zijn, maar anders komen jullie dus sowieso aan de beurt deze ronde maar wat later dan gehoopt. Betrokkenen krijgen pb met nieuw adres!

Geplaatst:

Ik kan jullie melden dat ik de envelop in goede staat heb ontvangen!

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic