Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaden allerlei aangeboden


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een heleboel zaden over, van sla, aubergine, bloemen en witlof tot pepers en paprika's. Veel eigen oogst, bijna alles over datum. Ik las ergens van de week dat er iemand was die het voor de beesten inzaaide?

Kan ik hier nog iemand blij mee maken of word het toch de vuilniston?

Afhalen kan in Haaksbergen, of verzendkosten liefhebber

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste zaden zijn uit 2013, enkele vroeger en later. Paprika's zijn mini oranje, rood, gewone blok witte bruine rode gele en oranje. Maar ik heb alles in een zak gegooid en voorlopig geen tijd om alles uit te zoeken. Ben net verhuisd en zit nog vol in een verbouwing.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste zaden zijn uit 2013, enkele vroeger en later. Paprika's zijn mini oranje, rood, gewone blok witte bruine rode gele en oranje. Maar ik heb alles in een zak gegooid en voorlopig geen tijd om alles uit te zoeken. Ben net verhuisd en zit nog vol in een verbouwing.
oh Euh...ik had graag paprika zaden gehad. Als je even tijd hebt ze uit de zak te halen graag. Aangezien ik van België kom opteer ik dan voor de vergoeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...